04.10.2013/10:01

Sieci handlowe w Polsce notują coraz gorsze wyniki

Od stycznia do sierpnia, według danych GUS, sprzedaż detaliczna zwiększyła się o 2,8 proc. Rok wcześniej wzrost ten wyniósł 6,2 proc.

Pogorszenie koniunktury nie pozostało bez wpływu na wyniki sieci spożywczych działających na polskim rynku – pisze „Dziennik Gazeta Prawna”. Słabo radzą sobie mniejsze sieci. Ich wyniki potwierdzają prognozy ekspertów, że klienci będą robić zakupy w coraz większej liczbie sklepów – kierując się niskimi cenami i promocjami w ciągu tygodnia, są gotowi odwiedzić nawet kilkanaście placówek – pisze gazeta.


 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.