08.01.2019/11:43

Sieci handlowe wydały w zeszłym roku na reklamę 4,2 mld zł

 Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe w 2018 roku w wybranych branżach: farmaceutycznej, handlowej, finansowej, telekomunikacyjnej i motoryzacyjnej. W ubiegłym roku najwięcej, bo aż 4,21 mld zł na promocję w telewizji, prasie i radio wydał sektor farmaceutyczny. Na drugim miejscu znalazła się branża handlowa, która przeznaczyła na reklamę 4 mln złotych mniej – 4,211 mln. 

Limit 8 bezpłatnych artykułów w miesiącu został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

8 komentarzy

  • sisi 02.02.2019

    @dilon Dokładnie tak :D

  • dilon 27.01.2019

    Jak to szlo: "Włączamy niskie cenyyyyy"?

  • dawko 25.01.2019

    haha tak, pamiętam to, zawładneli wszystkimi mediami.

  • zozo 22.01.2019

    Media expert na reklamę z lisowską wydaje mi sie że wydał więcej.

  • Janek 13.01.2019

    Tak czy owak wydałem kupe kasy i jestem słpukany do marca

  • darek 09.01.2019

    no i zapadają w pamięć :) Jestem pod wrażeniem, bo jak już robią, to z grubej rury.

  • jolka 09.01.2019

    rzeczywiście, kampanie ME są porządnie zrobione, zawsze jestem ciekawa

  • Kuszmir 08.01.2019

    Jak zwykle... Media Expert. Mistrze, bo utrzymują się na pozycji od lat.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.