Sieci handlowe wydały w zeszłym roku na reklamę 4,2 mld zł
Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe w 2018 roku w wybranych branżach: farmaceutycznej, handlowej, finansowej, telekomunikacyjnej i motoryzacyjnej. W ubiegłym roku najwięcej, bo aż 4,21 mld zł na promocję w telewizji, prasie i radio wydał sektor farmaceutyczny. Na drugim miejscu znalazła się branża handlowa, która przeznaczyła na reklamę 4 mln złotych mniej – 4,211 mln.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
8 komentarzy
-
02.02.2019
@dilon Dokładnie tak :D
-
27.01.2019
Jak to szlo: "Włączamy niskie cenyyyyy"?
-
25.01.2019
haha tak, pamiętam to, zawładneli wszystkimi mediami.
-
22.01.2019
Media expert na reklamę z lisowską wydaje mi sie że wydał więcej.
-
13.01.2019
Tak czy owak wydałem kupe kasy i jestem słpukany do marca
-
09.01.2019
no i zapadają w pamięć :) Jestem pod wrażeniem, bo jak już robią, to z grubej rury.
-
09.01.2019
rzeczywiście, kampanie ME są porządnie zrobione, zawsze jestem ciekawa
-
08.01.2019
Jak zwykle... Media Expert. Mistrze, bo utrzymują się na pozycji od lat.
10