08.01.2019/11:43

Sieci handlowe wydały w zeszłym roku na reklamę 4,2 mld zł

 Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe w 2018 roku w wybranych branżach: farmaceutycznej, handlowej, finansowej, telekomunikacyjnej i motoryzacyjnej. W ubiegłym roku najwięcej, bo aż 4,21 mld zł na promocję w telewizji, prasie i radio wydał sektor farmaceutyczny. Na drugim miejscu znalazła się branża handlowa, która przeznaczyła na reklamę 4 mln złotych mniej – 4,211 mln. 

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

8 komentarzy

  • sisi 02.02.2019

    @dilon Dokładnie tak :D

  • dilon 27.01.2019

    Jak to szlo: "Włączamy niskie cenyyyyy"?

  • dawko 25.01.2019

    haha tak, pamiętam to, zawładneli wszystkimi mediami.

  • zozo 22.01.2019

    Media expert na reklamę z lisowską wydaje mi sie że wydał więcej.

  • Janek 13.01.2019

    Tak czy owak wydałem kupe kasy i jestem słpukany do marca

  • darek 09.01.2019

    no i zapadają w pamięć :) Jestem pod wrażeniem, bo jak już robią, to z grubej rury.

  • jolka 09.01.2019

    rzeczywiście, kampanie ME są porządnie zrobione, zawsze jestem ciekawa

  • Kuszmir 08.01.2019

    Jak zwykle... Media Expert. Mistrze, bo utrzymują się na pozycji od lat.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.