06.02.2020/11:51

Sieci spożywcze nadrabiają zaległości w obszarze zarządzania doświadczeniami zakupowymi klientów

- Analizując wyniki analogicznych badań z innych krajów widzimy, że oceny poszczególnych branż różnią się. Może to częściowo wynikać ze specyfiki lokalnych rynków, jak np. pozytywnie wpływające tradycje sektora w lokalnej gospodarce, czy z drugiej strony negatywnie rezonujące kryzysy wizerunkowe - podkreśla Andrzej Musiał, starszy menedżer w dziale doradztwa biznesowego w zespole Customer & Growth w KPMG w Polsce.

Jak tłumaczy ekspert, tym, co jest niezależne od lokalizacji geograficznej i znalazło potwierdzenie w kolejnej edycji raportu, jest fakt, że klienci funkcjonujący "w trybie online" oczekują prostych i szybkich interakcji oraz spersonalizowanego podejścia. - Skutkuje to koniecznością ciągłej transformacji biznesowej, która będzie odpowiadała na zmiany zaad funkcjonowania całych sektorów - podkreśla Andrzej Musiał.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.