27.05.2020/13:26

Sieci sklepów spożywczych zapewniają, że nie podniosły marży w trakcie pandemii

- Sieci handlowe utrzymały swoje marże na poziomie przed pandemią, a wzrost cen wywołały czynniki całkowicie niezależne od sieci handlowych, jak w szczególności mechanizmy rynkowe popytu i podaży, dostępność surowców na rynku, warunki pogodowe czy wahania kursów walutowych - zapewnia w rozesłanym w środę do mediów stanowisku Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji, zrzeszająca największe sieci działające w Polsce, takie jak Biedronka, Lidl, Carrefour czy Auchan.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • klient dyskontu 27.05.2020

    A co ja zauważyłem podczas wczoeajszych zakupów: czekolada biała w pewnym dyskoncie - przed pandemią ok. 2,19 zł, wczoraj już po 2,39 zł. Tak więc niektóre rzeczy drożeją!

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.