16.01.2020/12:56

Skargi na opóźnienia dostaw ze sklepu internetowego Lidla

Klienci sygnalizują opóźnienia w dostawach produktów kupionych online w sklepie Lidl. Według serwisu bezprawnik.pl, niektórzy czekają na swoją paczkę od końca grudnia. Zastrzeżenia zniecierpliwionych klientów dotyczą również komunikatów wysyłanych mailowo.

Sklep internetowy Lidl deklaruje, że czas dostawy wynosi 7 dni roboczych, chyba że przy danym produkcie podane są inne terminy. Regulamin sklepu mówi, że w przypadku niemożliwości realizacji złożonego zamówienia ze względu na brak zamówionego produktu lub jego tymczasowej niedostępności, zamówienie zostanie odpowiednio skorygowane.

Według dziennikarzy portalu, Lidl nie przyznaje się do braku produktów. Za wybrane w sklepie artykuły, na których brak skarżą się klienci, można nadal zapłacić i oczekiwać na paczkę. Co więcej, zamówienia nie są skorygowane. Nie można ich również anulować. Sieć wysyła tylko maila, w którym stwierdza:
„Uprzejmie informuję, że status zamówienia można sprawdzić w koncie klienta. Obecnie czas dostawy wynosi 7 dni roboczych. Jednocześnie informuję, iż ze względu na bardzo dużą liczbę zamówień mogą pojawić się opóźnienia w dostawie. Informacja o planowanej dacie dostawy znajduje się w mailu potwierdzającym zamówienie. Gdy tylko paczka opuści nasz magazyn, istnieje możliwość śledzenia zamówienia w swoim koncie poprzez zakładkę: Moje konto>Zamówienia>Szczegóły”


Spytaliśmy biuro prasowe Lidla o problem z realizacją zamówień internetowych. Jak tylko otrzymamy odpowiedź, uzupełnimy tekst. 
 

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Qwerty 16.01.2020

    Masakra. Ja również od konca grudnia dzis dopiero otrzymałam przesyłkę. A byla inf. " najpóźniej dostarczymy do 10.01.2020.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.