16.01.2020/12:56

Skargi na opóźnienia dostaw ze sklepu internetowego Lidla

Klienci sygnalizują opóźnienia w dostawach produktów kupionych online w sklepie Lidl. Według serwisu bezprawnik.pl, niektórzy czekają na swoją paczkę od końca grudnia. Zastrzeżenia zniecierpliwionych klientów dotyczą również komunikatów wysyłanych mailowo.

Sklep internetowy Lidl deklaruje, że czas dostawy wynosi 7 dni roboczych, chyba że przy danym produkcie podane są inne terminy. Regulamin sklepu mówi, że w przypadku niemożliwości realizacji złożonego zamówienia ze względu na brak zamówionego produktu lub jego tymczasowej niedostępności, zamówienie zostanie odpowiednio skorygowane.

Według dziennikarzy portalu, Lidl nie przyznaje się do braku produktów. Za wybrane w sklepie artykuły, na których brak skarżą się klienci, można nadal zapłacić i oczekiwać na paczkę. Co więcej, zamówienia nie są skorygowane. Nie można ich również anulować. Sieć wysyła tylko maila, w którym stwierdza:
„Uprzejmie informuję, że status zamówienia można sprawdzić w koncie klienta. Obecnie czas dostawy wynosi 7 dni roboczych. Jednocześnie informuję, iż ze względu na bardzo dużą liczbę zamówień mogą pojawić się opóźnienia w dostawie. Informacja o planowanej dacie dostawy znajduje się w mailu potwierdzającym zamówienie. Gdy tylko paczka opuści nasz magazyn, istnieje możliwość śledzenia zamówienia w swoim koncie poprzez zakładkę: Moje konto>Zamówienia>Szczegóły”


Spytaliśmy biuro prasowe Lidla o problem z realizacją zamówień internetowych. Jak tylko otrzymamy odpowiedź, uzupełnimy tekst. 
 

Dodaj komentarz

25 komentarzy

  • Anna 07.12.2022

    23.11.22 pierwszy raz zamówiłam produkty w sklepie Lidl Online. I powiem szczerze, że jeszcze nigdy
    nie spotkałam się z takim brakiem szacunku do klienta. Stwierdzam, że jest to najgorszy sklep, z którego usług do tej pory korzystałam. 23.11.22 złożyłam zamówienie na 2 zabawki dla wnuka na różne okazje ( Mikołaj, urodziny). Zamówienie zostało przyjęte do realizacji z informacją, że : " Produkty zostaną dostarczone najszybciej jak to możliwe, do 02.12.2022". Do dnia dzisiejszego, tj. do 07.12.2022 nie otrzymałam ŻADNEJ INORMACJI e-mailem, dlaczego Lidl Online nie dotrzymał podanego terminu i kiedy nastąpi dostarczenie towaru. Nadmieniam, że wykonałam już na infolinię obsługi klienta w ciągu ostatnich 5 dni roboczych kilka telefonów z zapytaniem o dostawę towaru i ze skargą na brak informacji i w dalszym ciągu nie mam żadnej odpowiedzi. Firma ta kompletnie nie szanuje klienta. Klient jest dla Lidla a nie Lidl dla klienta. Powinni się uczyć od innych firm, działających na polskim rynku, jak profesjonalnie obsługiwać klienta. Dlatego też uczulam każdego, by zanim podejmie decyzję o złożeniu zamówienia i dokonaniu płatności w SKLEPIE LIDL ONLINE, dobrze się zastanowił, czy to rzeczywiście jest ta firma, z której usług chce korzystać.
    Ja z pewność nie popełnię już tego błędu. To jest naprawdę niewiarygodne, co oni wyprawiają z klientem!!!

  • Bodzio 28.11.2022

    Jeden wielki bajzel , na moim koncie pisze że paczka powinna być u mnie,a naprawdę jej nie ma ,ani żadnego linku do śledzenia przesyłki. Oszustwo omijać Lidl jak najdalej.

  • pn 17.11.2022

    to samo... bujam się od 3 tygodni. Nie polecam wręcz odradzam - szkoda nerów.

  • mr P 12.10.2022

    Jak napisałem ze sprawę kieruje na policje okazało się ze następnego dnia produkt zostanie wysłany .... po miesiącu

  • Mn 11.10.2022

    Witam. Inhalator zakupiony 17.09 oczywiście opłacony. Do dziś nie mam ani inhalatora ani paczki. Ciągle odpisują że przepraszają z powodu dużej ilości zamówień , wysyłka może się przedłużyć o kilka dni. Tylko że ten stan trwa już miesiąc. Chore.

  • Robertrsad 11.10.2022

    Ostrzegam wszystkich na zakup w Lidlu -11.09 zrobilem zakup i do tej pory nie ma .

  • M 05.10.2022

    Ja na swoje zamówienie czekam od 15.09. Wymiana wiadomości z obsługa do tej pory nic nie dała, dokładają wszelkich starań... W ramach rekompensaty dostałam bon 20 zł na wykorzystanie on-line, śmiech na sali. To z pewnością był ostatni zakup w tym sklepie. Ani towaru, ani pieniędzy.

  • Ździeba 04.10.2022

    czekam na oświetlenie podszawkowe od 17 września, odpowiedzi , że wysyłka się opóźni, o ile - nie wiadomo, a na stronie lidla nadal info, że dostępne od ręki, ani pieniędzy, ani towaru i do tego nie można anulować zakupu, obracają nie swoimi pieniędzmi a towaru nie wysyłają!!!

  • PIo 27.09.2022

    czy nie można gdzies tego zgłosić jakis UOKIK przecież to żywne oszustwo nawet aliexpres jest bardziej pewny nie ma produktu to kasa wraca a tu co sprzedają produkty których nie mają ?

  • Niezadowolony 26.09.2022

    Również czekam na lampę zakupioną w sklepie online lydla: zamówiona 2 tygodnie temu, miała być wysłana w 3 dni i oczywiście do tej pory nie nadana. W międzyczasie dostałem 2 maile: przesuwamy wysyłkę o 2-3 dni, następnie po 3 dniach: przesuwamy wysyłkę o kolejne "kilka" dni (bez konkretnej daty). Telefony na infolinie nic nie wnoszą, obsługa nic nie potrafi zdziałać. Oczywiście zastrzegają sobie że nie zwracają pieniędzy do czasu otrzymania zamówienia i zwrotu.
    PS. Gdy ja czekam na swój produkt, jego cena w sklepie internetowym została jeszcze bardziej obniżona.

  • Aleksandra 05.08.2022

    Wiatrak zamówiony 23.07 miał dotrzeć 2.08. w dniu planowanego doręczenia otrzymałam informacje o opóźnieniu w dostawie o 2-3 dni. Trzy dni później otrzymałam informacje o dalszym opóźnieniu już bez konkretnego terminu doręczenia. Żałosny sklep. Żaden magazyn nie działa tak niewprawnie jak Lidl.

  • Agnes 27.07.2022

    Ostrzegam wszystkich przed zakupami w sklepie internetowym Lidla! Od 13 czerwca czekam na swoją przesyłkę! Już nie mam sił i nerwów. Lato się skończy a ja nie skorzystam z tego co zakupiłam. Ludzie, ostrzegamy kogo się da przed tymi oszustami! Wszyscy potrafią przesłać zakupione u nich produkty nawet do dwóch dni po zakupie a tu nagle " biedny" Lidl jest tak zawalony zamówieniami, że nie wyrabia. Takie bajki to oni mogą opowiadać 3 letnim dzieciom! Nigdy więcej zakupów u nich! Nawet stacjonarnych! I będę przestrzegać każdego, którego spotkam.

  • Marek 25.07.2022

    Zamówiony towar początek lipca ,25 lipca i nic tylko maile że przesyłka się opóźni,szkoda czasu i nerwów , ludzie dajcie sobie spokój z zakupami w sklepie Lidla

  • Tylko nie lidl! 13.07.2022

    No to się zacznie i u mnie.
    Dziś pierwsza wiadomość:
    towar w drodze do klienta.
    I po chwili: "próba doręczenia nie powiodła się, więcej radości z życia"

  • Tylko nie lidl! 13.07.2022

    No to się zacznie i u mnie.
    Dziś pierwsza wiadomość:
    towar w drodze do klienta.
    I po chwili: "próba doręczenia nie powiodła się, więcej radości z życia"

  • Oszukany przez Lidl 13.07.2022

    Parasole zamówione 6 tygodni temu. Codziennie wykonuje telefony. Codziennie puszę maile. Oszukują, nie udzielają odpowiedzi. Okradają nas i przywłaszczają pieniądze. A to artykuł 284kk. Jutro składam zawiadomienie na policji.

  • Ryba 10.07.2022

    Oszuści, równie czekam na zamówienie od 24 czerwca, wysyłają raz w tygodniu po przedmiocie. Zamówienie duże, opłacone, nie można anulować. Dysponują pieniędzmi klientów. Jestem zdegustowana. Lidl omijać szerokim łukiem. Zawiodłam się maksymalnie.

  • grzagorz 09.07.2022

    nigdy więcej nie zrobię żadnych zakupów 0 wiadomości czas oczekiwania na produkt nieznany porażka nie polecam

  • Aga 06.07.2022

    Tragedia i koszmar! Nie polecam zakupów online. Od miesiąca nie mogę się doczekać na swoje zamówienie. Wciąż słyszę to samo, że jest opóźnienie w dostawie, proszę czekać. Oszuści! Jeśli będzie tak dalej to zgłaszam sprawę na policję i do Rzecznika Praw Konsumenta.

  • Oszukany klient 05.07.2022

    Porażka, od tyłu dni dysponują moimi pieniędzmi i co tydzień dosyłają po jednym produkcie. Tym powinna zająć się prokuratura. Naciągacze i oszuści.

  • Mikołaj 29.06.2022

    To samo u mnie. Czekam ponad 3 tyg na myjkę. 2 razy pisałem do obsługi. 2 razy ta sama ogólna odp. w stylu dołożymy wszelkich starań... przesyłka opłacona. Nadal sprzedają z terminem dostawy 3 dni i inf. ze towar dostępny. Brak info o terminie dostawy ani jak odzyskać środki. Porażka i oszuści.

  • Przemo 09.04.2022

    Rowniez czekam na myjke od 2 tyg i po konsultacjach z przedstawicielem Lidla nie sa wstanie udzielic informacji kiedy zostanie wyslany zakupiony towar.

  • mac 06.04.2022

    dwa tyg czekam na myjkę z lidla.
    wysylaja maile z przeprosinami, ale...
    ta myjka wciaz oferowana w sklepie internetowym - "od zaraz - wysyłka w ciagu trzech dni".
    bardzo nieładnie

  • 4334 12.02.2021

    Kupiłem pilarkę tarczowa online brakowało tam tarczy baterii . I zadzwoniłem do i biura reklamacji mieli oddzwonić i to już z trzy miesiące mija i nikt się nie odzywa. Masakra sprzedaż tak ale reklamację to nie do nich . Odradzam zakup elektronarzędzi

  • Qwerty 16.01.2020

    Masakra. Ja również od konca grudnia dzis dopiero otrzymałam przesyłkę. A byla inf. " najpóźniej dostarczymy do 10.01.2020.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.