16.01.2020/12:56

Skargi na opóźnienia dostaw ze sklepu internetowego Lidla

Klienci sygnalizują opóźnienia w dostawach produktów kupionych online w sklepie Lidl. Według serwisu bezprawnik.pl, niektórzy czekają na swoją paczkę od końca grudnia. Zastrzeżenia zniecierpliwionych klientów dotyczą również komunikatów wysyłanych mailowo.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • 4334 12.02.2021

    Kupiłem pilarkę tarczowa online brakowało tam tarczy baterii . I zadzwoniłem do i biura reklamacji mieli oddzwonić i to już z trzy miesiące mija i nikt się nie odzywa. Masakra sprzedaż tak ale reklamację to nie do nich . Odradzam zakup elektronarzędzi

  • Qwerty 16.01.2020

    Masakra. Ja również od konca grudnia dzis dopiero otrzymałam przesyłkę. A byla inf. " najpóźniej dostarczymy do 10.01.2020.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.