11.04.2017/11:01

Mars Polska ostrzy sobie zęby na polski rynek karmy dla zwierząt

Sławomir Niżałowski został nowym dyrektorem generalnym w Mars Polska dla Segmentu Karmy dla Zwierząt. Wraz z nowym szefem polskiego oddziału firma wchodzi w nową, przyśpieszoną fazę rozwoju.

Sławomir Niżałowski dołączył do zespołu w marcu 2017 r. i tym samym dołączył do Regionalnego Zespołu Zarządzającego jednostki Mars Petcare w Europie. Sławomir Niżałowski zapowiada przyspieszenie dla biznesu, który rośnie dynamicznie i zdobywa kolejne udziały rynkowe w segmencie karmy dla zwierząt. 

Nowy szef wnosi doświadczenie zdobyte na innych rynkach i z różnych obszarów biznesowych. Jego ekspertyza i szeroka perspektywa to wynik konsekwentnie realizowanych planów rozwojowych, jakie w Marsie regularnie aktualizuje każdy pracownik. 

Poprzednią rolą Niżałowskiego było stanowisko dyrektora generalnego Mars na Węgrzech, gdzie wraz z zespołem przekroczył zakładany poziom wzrostu i zysku, działając na bardzo konkurencyjnym rynku. Wcześniej, jako dyrektor generalny, do wzrostów poprowadził też oddział Marsa w Rumunii, który podwoił finansowy wynik i wypracował pozycję jednego z najszybciej rozwijających się rynków Marsa w Europie. 

W czasie 22 lat międzynarodowej kariery w Marsie, Sławomir Niżałowski zdobywał doświadczenie również w innych funkcjach obejmując m.in. role dyrektora Działu Finansów czy dyrektora sprzedaży, a zaczynał pracę w dziale logistyki fabryki czekolady w Sochaczewie.

Ambicją nowego dyrektora zarządzającego na rynku polskim jest poprawienie tempa wzrostu dla całej kategorii karmy dla zwierząt, która jest jedną z najszybciej rosnących kategorii w FMCG. 

- Nie ma powodu, dla którego nie można by jeszcze przyspieszyć naszego znakomitego rozwoju. Średnio mniej niż połowa właścicieli żywi czworonożnych podopiecznych karmami gotowymi, a apetyt ich zwierząt oraz wymagania konsumentów i klientów rosną. Mamy w Marsie wszystko, co jest warunkiem sukcesu: świetnych ludzi, doskonałe produkty i pasję dla zwierząt. Dlatego przyznaję z dumą, że wyostrzył się apetyt również nam - utalentowanemu zespołowi w Polsce, jak i naszym klientom, również w e-commerce – mówi Sławomir Niżałowski .

Poprzeczkę dla branży podnoszą aktualne wyniki sprzedażowe głównych marek Marsa. Dla przykładu, jak podają niezależne badania rynkowe prowadzone przez firmę Nielsen, wzrost wartościowy marki dla psów Pedigree rok do roku wyniósł 18,5%, a z kolei marka dla kotów Sheba urosła o niewiarygodne 47,5% w tym samym ujęciu. Dodatkowo właśnie na półki sklepowe trafia zupełnie nowa marka Perfect Fit dla najbardziej wymagających konsumentów i ich kotów oraz psów.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.