09.10.2018/11:25

Śniadanie po polsku – raport na zlecenie McDonald’s

Wbrew obiegowej opinii Polacy nie omijają pierwszego posiłku w ciągu dnia – wynika z badania firmy Danae przeprowadzonego na zlecenie McDonald’s.

Około 83% Polaków deklaruje, że rozpoczyna dzień od posiłku, 9% je śniadanie kilka razy w tygodniu, natomiast jedynie 6% z niego rezygnuje.

Polak lubi śniadanie smaczne (37 proc. wskazań), ciepłe (35 proc.) i szybkie do przygotowania (32 proc.). Na stole ląduje rano najczęściej pieczywo (83%), herbata (65%) i ser/wędliny/jajka ( 55%). Przeważają dania wytrwane, tylko 11 proc. konsumentów, głównie kobiety, jedzą coś na słodko.

Unikający śniadań za główne powody podają brak czasu (40%) oraz brak apetytu (41%).

McDonald’s oferuje śniadania i obejmuje poranne menu specjalnymi promocjami, 10 października będzie można zjeść pożywną kanapkę za 3 zł.

W Polsce działa 409 restauracji McDonald’s (340, w ramach franczyzy, prowadzi 66 przedsiębiorców), które zatrudniają blisko 24 000 osób.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.