11.07.2018 / 09:23
StoryEditor

Sojusz Carrefoura i Tesco może nie przynieść oczekiwanych rezultatów?

(Fot. KK, Tesco, montaż KK)
Obie firmy spodziewają się, że dzięki strategicznemu sojuszowi w negocjacjach z globalnymi dostawcami będą w stanie „jeszcze lepiej obsługiwać klientów, poszerzając wybór, poprawiając jakość i obniżając cenę produktów”. Jim Prevor z brytyjskiego magazynu Produce Business stawia znaki zapytania przy każdej z tych deklaracji.

Analiza dotyczy przede wszystkim relacji wielkich sieci z producentami płodów rolnych – warzyw, owoców, orzechów, zbóż, roślin strączkowych, przypraw, nabiału, jaj, drobiu, mięs...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

Przegląd prasy
19.12.2025 / 05:00
StoryEditor
Ceny hamują w blisko połowie sieci handlowych. Detaliści grają na przeczekanie [DANE]
Z danych zebranych przez ASM SFA wynika, że w listopadzie br. przyniósł stablizację cen w sklepach - średnia cena koszyka zakupowego, zawierającego najpopularniejsze artykuły codziennego użytku wzrosła miesiąc do miesiąca o zaledwie 0,07 proc.(fot. Shutterstock)

Listopad przyniósł wyhamowanie wzrostu cen codziennych produktów. Średnia wartość koszyka zakupowego zwiększyła się bardzo nieznacznie i wyniosła 325,73 zł. Z najnowszego badania i raportu „Koszyk Zakupowy” autorstwa ASM SFA wynika ponadto, że podwyżki cen odnotowano w 6 z 13 badanych sieci, podczas gdy w pozostałych ceny spadły. Tylko jedna sieć zeszła poniżej granicy 300 zł.

Z danych zebranych przez ASM SFA wynika, że w listopadzie br. średnia cena koszyka zakupowego, zawierającego najpopularniejsze artykuły codziennego użytku, wzrosła o 0,22 zł (za...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.12.2025 / 20:21
StoryEditor
Sukcesja w Seko. Tomasz Kustra zastępuje ojca na stanowisku prezesa
W zarządzie firmy Seko następuje pokoleniowa zmiana (fot. materiały prasowe)

W rybnej spółce Seko dochodzi do zmiany pokoleniowej. Od 1 stycznia 2026 r. jej prezesem będzie Tomasz Kustra, obecny wiceprezes. Zastąpi on na tym stanowisku ojca, Kazimierza Kustrę, który po latach kierowania firmą złożył rezygnację.

17 grudnia 2025 r. rada nadzorcza spółki Seko powierzyła Tomaszowi Kustrze, obecnemu wiceprezesowi, funkcję prezesa. Uchwała, która wprowadza tę zmianę, obowiązuje od 1 styczn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. grudzień 2025 02:42