11.07.2018/09:23

Sojusz Carrefoura i Tesco może nie przynieść oczekiwanych rezultatów?

Obie firmy spodziewają się, że dzięki strategicznemu sojuszowi w negocjacjach z globalnymi dostawcami będą w stanie „jeszcze lepiej obsługiwać klientów, poszerzając wybór, poprawiając jakość i obniżając cenę produktów”. Jim Prevor z brytyjskiego magazynu Produce Business stawia znaki zapytania przy każdej z tych deklaracji.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.