27.04.2020/09:37

Spar dostarcza zakupy seniorom. Wdraża też udogodnienia dla młodszych klientów

Wasz Sklep Spar pomaga seniorom w trakcie pandemii koronawirusa. Pracownicy centrali firmy w Poznaniu w ramach inicjatywy pracowniczej dobrowolnie zgłosili się do dowożenia zakupów seniorom mieszkającym w dzielnicy Podolany.

Zespół sklepu Piotr i Paweł przy ulicy Druskienickiej w Poznaniu pomaga seniorom w przyjmowaniu i kompletowaniu zamówień. Od wtorku 22 kwietnia aż do odwołania w sklepie dostępne są specjalne gazetki z produktami w ofercie dowozu – o akcji pomocy informują klientów także specjalne roll-upy. Zamówienia przyjmowane są telefonicznie w godzinach 10:00-15:00. Zakupy rozwożone są przez wolontariuszy w dni powszednie po godzinie 17:00. Usługa dowozu zakupów do seniorów jest całkowicie darmowa.

Za zakupy senior będzie mógł zapłacić zarówno gotówką, jak i kartą – wolontariusze są wyposażeni w maseczki i rękawiczki ochronne, a gotówka, która wydają resztę jest dezynfekowana.

– Pracownicy centrali Spar postanowili wesprzeć najbardziej narażone w tej trudnej sytuacji osoby – seniorów. Jeśli masz w dzielnicy Podolany w Poznaniu sąsiada seniora czy starszego członka rodziny, to przekaż mu informację o naszej akcji oraz specjalną gazetkę, którą znajdziesz w sklepie przy ul. Druskienickiej 12 – my zadbamy o to, żeby otrzymał wszystkie zamówione produkty – mówi Tomasz Syller, dyrektor zarządzający, członek zarządu spółki Wasz Sklep Spar.

– Wolontariusze będą rozwozić niezbędne zakupy w maseczkach i rękawiczkach jednorazowych dla bezpieczeństwa obu stron. Terminal i gotówka do wydania reszty będą dokładnie dezynfekowane przed wyjazdem. Naszym pracownikom-wolontariuszom spółka zwraca koszty paliwa. Jako zarząd będziemy wspierać każdą taką szlachetną inicjatywę pracowniczą wśród naszych partnerów na terenie kraju – dodaje.

Wasz Sklep Spar wprowadził także w wybranych placówkach Spar oraz wszystkich sklepach własnych Piotr i Paweł specjalne ulotki z listą zakupową dostępne dla wszystkich klientów. Po uzupełnieniu zamówienia poza sklepem można zostawić ulotkę w przeznaczonym do tego miejscu – załoga sklepu skompletuje koszyk i zadzwoni do klienta, gdy zakupy będą gotowe do odebrania przy kasie, gdzie ten dokona za nie płatności. Rozwiązanie to umożliwi osobom młodszym realizację zakupów w godzinach dla seniorów.

Sieć też uruchomiła usługę Spar Drive w sklepach Spar oraz Piotr i Paweł. Klienci wybranych sklepów mogą od teraz odbierać zamówienia złożone przez internet na parkingu. Po zaparkowaniu na dedykowanym miejscu parkingowym przed placówkami pracownik wstawi zakupy klienta wprost do jego bagażnika. Usługa zostanie wdrożona do końca kwietnia łącznie w 11 miastach w Polsce. Sieć Spar zakłada również uruchomienie obu usług w maju w kolejnych 12 placówkach, w tym w 6 nowych miastach – jeśli formuła się przyjmie.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.