15.04.2016/10:05

Spektakularne zmiany na rynku energetyków jeszcze przed nami

Zbliża się szczyt sezonu w sprzedaży napojów energetycznych. Firma FoodCare ma ambitne plany, aby rosnąć na rynku wartym już niemal 1 mld zł i planuje dalsze inwestycje w markę Black, a także w markę N-GINE.

– W kategorii napojów energetycznych wciąż jest sporo miejsca na innowacje. Polska jest pod tym względem na początkowym etapie rozwoju. Wystarczy spojrzeć na Europę Zachodnią, gdzie rynek jest prawie 3-krotnie większy niż w Europie Wschodniej (1915 mln litrów vs 686 mln litrów – dane za 2015 r. źródło Canadean, GBF September 2015) - zauważa Wiesław Włodarski, prezes FoodCare.

I dodaje: - Konkurencyjność wymaga od producentów ciągłego poszukiwania innowacji takich jak nowe warianty smakowe, oryginalne połączenia, np. energetyk z sokiem lub energetyk z lemoniadą, czy nawet wchodzenie w inne kategorie, takie jak batony czy gumy energetyzujące. Stopniowo te trendy pojawiają się również u nas, ale spektakularne zmiany jeszcze przed nami. W FoodCare obecnie pracujemy nad innowacyjnymi konceptami, które pozwolą konsumentowi na nowo zdefiniować słowo "energia".

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.