07.04.2020/08:41

Społem stawia na długotrwałe relacje z klientami

Program lojalnościowy „Społem znaczy razem” działa w coraz większej liczbie spółdzielni i cały czas ewoluuje. Przynosi też sklepom wymierne korzyści w postaci wzrostu obrotów, nawet o kilkanaście procent.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Sprzedawca ze Społem 21.06.2020

    Program jest całkiem OK. Niestety bardzo często gdy tylko zaproponuję Klientowi przystąpienie do Programu to on rezygnuje. Po pierwsze konieczność wypełnienia na miejscu w sklepie formularza zgłoszeniowego. Po drugie KONIECZNOŚĆ PODAWANIA NUMERU PESEL. Klienci się dziwią po co nam ich PESEL i najczęściej rezygnują. Samo zgłoszenie powinno być także możliwe przez internet - wtedy karta do odbioru w sklepie lub wysyłana pocztą.

  • Wars 08.04.2020

    Cieszy że najstarsza i największa polska sieć sklepów Społem nie stoi w miejscu i też u nich dzieje się wiele dobrego. Czas patriotyzmu konsumeckiego powinien sprzyjać zwiększeniu zainteresowania rodzimym handlem. Mają też niezłe produkty w marce własnej. Szkoda tylko że co spółdzielnia to inny szyld na sklepie. A mają taki fajny znak SPOŁEM.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.