07.04.2020/08:41

Społem stawia na długotrwałe relacje z klientami

Program lojalnościowy „Społem znaczy razem” działa w coraz większej liczbie spółdzielni i cały czas ewoluuje. Przynosi też sklepom wymierne korzyści w postaci wzrostu obrotów, nawet o kilkanaście procent.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Sprzedawca ze Społem 21.06.2020

    Program jest całkiem OK. Niestety bardzo często gdy tylko zaproponuję Klientowi przystąpienie do Programu to on rezygnuje. Po pierwsze konieczność wypełnienia na miejscu w sklepie formularza zgłoszeniowego. Po drugie KONIECZNOŚĆ PODAWANIA NUMERU PESEL. Klienci się dziwią po co nam ich PESEL i najczęściej rezygnują. Samo zgłoszenie powinno być także możliwe przez internet - wtedy karta do odbioru w sklepie lub wysyłana pocztą.

  • Wars 08.04.2020

    Cieszy że najstarsza i największa polska sieć sklepów Społem nie stoi w miejscu i też u nich dzieje się wiele dobrego. Czas patriotyzmu konsumeckiego powinien sprzyjać zwiększeniu zainteresowania rodzimym handlem. Mają też niezłe produkty w marce własnej. Szkoda tylko że co spółdzielnia to inny szyld na sklepie. A mają taki fajny znak SPOŁEM.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.