Sprzedaż Frisco.pl może w 2022 r. przekroczyć 300 mln zł
W 2021 r. należąca do Grupy Eurocash spółka Frisco.pl zanotowała bardzo mocny wzrost sprzedaży. Operator zadebiutował na kilku nowych, lokalnych rynkach, m.in. Poznaniu, Krakowie, Trójmieście, Katowicach, Sosnowcu, Mysłowicach oraz kilku innych miastach aglomeracji górnośląsko-zagłębiowskiej.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z bycia naszym Subskrybentem!
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Dostęp roczny 365 dni149.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 45 tys. materiałów dziennikarskich
- Dostęp do wszystkich galerii zdjęć i materiałów wideo
- Satysfakcję z przynależności do unikalnej społeczności ludzi ze świata handlu/FMCG skupionej wokół portalu wiadomoscihandlowe.pl - największego tego typu serwisu w Polsce
2 komentarze
-
16.03.2022
Te ceny z kosmosu to lekka przesada. Na pewno jest drożej niż w dużych hipermarketach ale tam trzeba pojechać i poświęcić na zakupy trochę czasu. Ale we FRISCO jest na pewno sporo taniej niż w sklepach osiedlowych czy niektórych niedużych sieciach lokalnych. Ważne aby był wybór dla Klienta - jak ktoś woli kupić trochę taniej w niektórych sklepach (nie wszystkich) to niech tam jeździ.
-
15.03.2022
Ja się zastanawiam kogi stac na zakupy we Frisco? Ceny z kosmosu... chociaż trzeba pochwalić szeroki wybór.
6