20.02.2020/18:17

Sprzedaż Grupy Alibaba poszybowała w górę ponad wszelkie prognozy

W ostatnim kwartale 2019 r. sprzedaż Grupy Alibaba wzrosła o 38 proc. w stosunku do IV kw. 2018 r., do kwoty 161,5 mld juanów – to równowartość 23,2 mld dolarów. Analitycy prognozowali, że sprzedaż wyniesie mniej niż 160 mld juanów.

Wzrosła także liczba użytkowników kanału mobilnego – miesięcznie aktywnych użytkowników serwisu było 824 mln, co oznacza wzrost o 39 proc. w stosunku do poprzedniego roku.

Łączny wolumen sprzedaży produktów GMV w serwisie Tmall tylko w jeden dzień globalnego festiwalu zakupowego 11.11 – organizowany jest 11 listopada – wyniosła 38,4 mld dolarów. To wzrost o 26 proc. W całym kwartale wskaźnik GMV wzrósł o 24 proc.

– Grupa Alibaba doświadczyła znacznego wzrostu sprzedaży we wszystkich obszarach biznesowych. Nasza cyfrowa gospodarka sięgnęła kolejnych szczytów. Odnotowaliśmy także znaczny wzrost liczby aktywnych użytkowników serwisu, co udało się osiągnąć dzięki ciągłym inwestycjom w komunikację, przede wszystkim w mediach społecznościowych – cieszył się Daniel Zhang, przewodniczący i CEO Grupy Alibaba, podczas konferencji wynikowej.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.