31.01.2022/11:41

Sprzedaż online w Polsce nie zwolni pomimo prognozowanego wyhamowania sprzedaży detalicznej

E-commerce jest wsparciem postpandemicznego rozwoju branży handlowej – oceniają ekonomiści z Departamentu Analiz Makroekonomicznych Banku Pekao w „Barometrze sektorowym 2022”. Według danych Międzynarodowego Funduszu Walutowego sytuacja finansowa globalnego konsumenta była dobra w 2021 roku i taka też pozostanie w 2022 roku. Jak w takiej sytuacji będzie kształtowała się sprzedaż online w Polsce?

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także