01.02.2021 / 08:10
StoryEditor

Sprzedaż produktów mięsnych rośnie. Wymagania klientów również

Smaki i gusta kulinarne Polaków się zmieniają (fot. Payam Tahery/Unsplash)
Okres, w którym byliśmy zmuszeni do pozostawania w domach, sprzyjał kulinarnym poczynaniom. Wśród beneficjentów tego trendu znalazła się branża mięsna. Jak wynika z danych GfK Polonia, od marca do listopada 2020 roku przeciętne gospodarstwo kupiło 5 proc. więcej świeżego czerwonego mięsa oraz 4 proc. więcej drobiu w stosunku do analogicznych miesięcy rok wcześniej.

Aż 38,3 proc. Polaków gotowało więcej od czasu rozpoczęcia izolacji społecznej, głównie ze względu na większą ilość wolnego czasu, chęć przyrządzania nowych i różnorodnych potra...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. kwiecień 2024 02:53