20.06.2018/15:16

Sprzedaż sieci ODiDO sięga ponad 2,7 mld zł rocznie

Rozwijana przez firmę Makro Polska sieć sklepów ODiDO to obecnie ok. 2150 sklepów, których łączna powierzchnia handlowa przekracza 150 tys. mkw. Jak podkreślają przedstawiciele dystrybutora w rękach ODiDO jest obecnie ok. 5 proc. rynku małych sklepów spożywczych w Polsce.

W sklepach sieci przeprowadzanych jest 630 tys. transakcji dziennie, których wartość przekracza 7,5 mln zł. Gdy przemnożymy tę liczbę przez 365 dni w roku, to roczna sprzedaż w sklepach ODiDO przekracza 2,73 mld zł rocznie.

Te dane pozwalają także na określenie – w przybliżeniu – średniej wartości koszyka zakupowego w sklepach ODiDO, który wynosi ok. 12 zł.

Makro mocno inwestuje w marketing sklepów ODiDO, oprócz reklam w TV operator wydaje 17 mln gazetek handlowych rocznie, w których klienci sklepów mogą znaleźć ponad 1000 ofert promocyjnych.

Sieć sklepów franczyzowych ODiDO jest rozwijana przez firmę dystrybucyjną Makro Polska.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Maciek 21.06.2018

    Reklama w TV? Ha ha ha, chyba w Makro TV na zapleczu bo żadnej reklamy nie ma od dłuższego czasu. Ceny w hali kosmiczne.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.