20.06.2018/15:16
Sprzedaż sieci ODiDO sięga ponad 2,7 mld zł rocznie
Rozwijana przez firmę Makro Polska sieć sklepów ODiDO to obecnie ok. 2150 sklepów, których łączna powierzchnia handlowa przekracza 150 tys. mkw. Jak podkreślają przedstawiciele dystrybutora w rękach ODiDO jest obecnie ok. 5 proc. rynku małych sklepów spożywczych w Polsce.
Dziękujemy, że nas czytasz!
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Dostęp roczny 365 dni149.99 zł - 365 dni
W ramach subskrybcji otrzymasz:
- Najważniejsze informacje z branży;
- Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
- Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
1 komentarz
-
21.06.2018
Reklama w TV? Ha ha ha, chyba w Makro TV na zapleczu bo żadnej reklamy nie ma od dłuższego czasu. Ceny w hali kosmiczne.
Najnowsze z serwisu
12