27.01.2021 / 10:25
StoryEditor

Sprzedaż sprzętu AGD bije rekordy

Pandemia stała się bodźcem do rozwoju branży artykułów gospodarstwa domowego. Przymusowa izolacja sprawiła, że Polacy chętnie wymieniali stare lodówki, pralki czy zmywarki. Ub.r. był pod tym względem wyjątkowy – informuje serwis rp.pl.

Jak podaje portal rp.pl, sprzedaż artykułów gospodarstwa domowego, w tym elektroniki rośnie od kilku lat. W 2020 r. wzrosła o ponad 10 proc. w liczbie sztuk i o 16 proc. pod wzg...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.10.2025 / 16:36
StoryEditor
Zmiany w zarządzie giganta mięsnego. Jak wiceprezesi chcą rozwijać Sokołów S.A.?
Zmiany w zarządzie giganta mięsnego. Nowymi wiceprezesami zostali Piotr Żehaluk (po lewej) oraz

W Zarządzie firmy Sokołów S.A. doszło do ważnych zmian personalnych. Jeden z największych producentów mięsa w Polsce ma dwóch nowych wiceprezesów. Są nimi: Michał Misterski i Piotr Żehaluk. Jak chcą rozwijać mięsnego giganta?

W artykule przeczytasz:

  • Kto odszedł z zarządu Sokołowa ?
  • Michał Misterski – nowy wiceprezes ds. finansowych w Sokołowie S.A.
  • Piotr Żehaluk nowym wiceprezesem Sokołowa S.A. odpowiedzialnym za produkcję i rozwój
  • Zmiany również w marketingu i sprzedaży Sokołowa
  • Sokołów to jeden z największych producentów mięsa w Polsce. Marka Sokołów – jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek mięsnych w Polsce

Z zarządu Sokołowa odchodzą Kazimierz Kisiel i Janusz Jastrzębski

Od 1 października 2025 r. Sokołów S.A., jeden z największych producentów mięsa w Europie środkowej ma dwóch nowych wiceprezesów. Pierwszy z nich ma zająć się kwestiami finansowymi spółki, a drugi odpowiada za produkcję i rozwój holdingu.

– Serdecznie dziękuję Januszowi Jastrzębskiemu – dotychczasowemu wiceprezesowi zarządu ds. finansowych oraz Kazimierzowi Kisielowi – dotychczasowemu wiceprezesowi zarządu ds. produkcji i rozwoju. Ich wkład w rozwój naszej firmy jest trudny do przecenienia. Ich profesjonalizm, zaangażowanie i bogata wiedza w wymierny sposób przyczyniły się do osiągnięcia licznych biznesowych celów – podkreśla Przemysław Gostkiewicz, prezes firmy Sokołów S.A.

Michał Misterski – nowy wiceprezes ds. finansowych w Sokołowie S.A.

Nowym wiceprezesem ds. finansowych w firmie Sokołów S.A został Michał Misterski. Na tym stanowisku zastąpił Janusza Jastrzębskiego, który pełnił tę funkcję od powstania Grupy Sokołów.

Michał Misterski ma duże doświadczenie, także zdobyte w innych firmach z branży FMCG, takich jak Stock Spirits Group oraz Lisner. Wcześniej pełnił m.in. funkcję Business Development Managera w firmie Cemex.

Sokołów w swoim komunikacie podkreśla, że Michał Misterski posiada umiejętności m.in. z zakresu negocjacji, planowania biznesowego, strategii marketingowej i analizy finansowej. Ukończył studia MBA na uczelni INSEAD – The Business School for the World.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 72% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.10.2025 / 15:08
StoryEditor
Nieoczywisty kandydat do przejęcia Carrefoura w Polsce. Ukraiński gigant przed szansą
Na zdj. wejście do sklepu Silpo w Ukrainie (fot. Paweł Jachowski/wiadomoscihandlowe.pl)

Carrefour szuka chętnych na swoje aktywa w Polsce. Choć prawdopodobnym scenariuszem wydaje się podział rozwijanego w wielu formatach biznesu sklepowego pomiędzy innych uczestników rynku - niekoniecznie z branży spożywczej - to czarnym koniem w tym wyścigu może okazać się należąca do ukraińskiej Fozzy Group sieć sklepów Silpo, zgłaszająca już od kilku lat ambicje zaistnienia w Polsce.

Fozzy Group to drugi pod względem wielkości (po ATB Markecie) detalista spożywczy w Ukrainie. Na koniec czerwca 2025 r. grupa miała 840 sklepów pod szyldami Silpo (główna m...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. październik 2025 14:40