29.08.2017/11:41

Sprzedaż Tigera na stabilnym poziomie

Sprzedaż napoju energetycznego Tiger, mimo niedawnego kryzysu wizerunkowego, nie odnotowuje znaczących wahań. Niewykluczone, że przyczyniła się do tego zdecydowana reakcja producenta, który przeprosił konsumentów za niedopuszczalny przekaz, który zawierały reklamy opublikowane na Instagramie. 

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

14 komentarzy

  • Milena 09.09.2017

    Niech wszyscy Ci co tak się bulwersują wpłacą chociaż złotówkę na powstańców a wtedy się wypowiadają.

  • JW 08.09.2017

    Właśnie, gdzie Ci patrioci wspierający Polskę, skoro jedna wpadka wystarczy żebyście zaczęli wysyłać pieniądze za granicę...

  • MANIEK 08.09.2017

    Wspierajmy polską gospodarkę, takie durne bojkoty tylko jej szkodzą.

  • katrun 07.09.2017

    Dla mnie sprawa zakończona i na dodatek happy endem :) Powstańcy skorzytali, najwazniejsze!

  • Wiking 07.09.2017

    Czas pokazał, że słowa ludzi i ich bojkot nic nie dał..

  • Ada 06.09.2017

    Mnie dotknęła ta reklama, ale uważam, że rzeczą ludzką jest błądzić, ale nie godną człowieka trwać w błędzie. Wnioski wyciągnięte, odpuszczam.

  • Bipper33 06.09.2017

    Całe szczęście, że Maspex wyszedł z całej sprawy obronną ręką, pokazali, że mają klasę.

  • komar 05.09.2017

    Myślę, że sytuacja wróci do normy i będzie jak wcześniej. Ludzie nie chcą bojkotowania.

  • Miki 05.09.2017

    Cała ta afera była dla mnie jakaś przesadzona, Maspex zachował się tak jak powinien no i tyle, nie ma co się rozwodzić.

  • Robert 03.09.2017

    W końcu sytuacja tigera wróci do normy. Zawirowania są, ale co by nie mówić to jest jeden z lepszych energetyków.

  • Ula 03.09.2017

    Tak sobie myślę, że gdyby wszystkie firmy za nietrafione reklamy odpłacały tak jak maspex to uzbierałaby się całkiem niezła sumka. W tym przypadku bojkotowanie jest nie sprawiedliwe.

  • pegaz 02.09.2017

    U nas tiger jest normalnie widoczny na pólkach, tam gdzie można było go kupić przed aferą tak można i teraz. No i dobrze.

  • Jubilat 30.08.2017

    I nie wiadomo czy ktoś ich w to nie wrobił. Przecież to jakiś pracownik jakiejś agencji marketingowej umieścił gdzieś tam w internecie. Władze spółki absolutnie nie mają z tym nic wspólnego. Gdyby ludzie z Maspexu byli pisowcami to by od razu oskarżyli cały świat o prowokację z głównymi winowajcami w postaci Tuska, Merkel i Wałęsy.

  • filka 30.08.2017

    To było do przewidzenia. Firma naprawdę zachowała się bardzo dobrze po całej tej akcji. Nie umywali rąk, przeprosili, dobrowolnie wpłacili pieniądze na fundusz dla żyjących powstańców.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.