17.10.2016/11:31

Sprzedaż w małych sklepach wzrosła o prawie 10 proc. r/r

We wrześniu 2016 r. wartość całkowitej sprzedaży w sklepach małoformatowych o powierzchni do 300 mkw. była o 9,8 proc. wyższa niż we wrześniu 2015 r. i o 4,2 proc. niższa niż w sierpniu 2016 r. – wynika z danych Centrum Monitorowania Rynku opublikowanych przez Polską Izbę Handlu.

Według danych CMR średnia wartość transakcji wyniosła we wrześniu 12,02 zł, o 7 proc. więcej niż rok wcześniej

Sklepy małoformatowe do 300 mkw. obejmują: małe sklepy spożywcze do 40 mkw., średnie sklepy spożywcze 41-100 m2, duże sklepy spożywcze 101-300 mkw., specjalistyczne sklepy alkoholowe.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • wert 18.10.2016

    Głupie gadanie.... małe sklepy padają jak muchy,a sprzdedaż drastycznie maleje...

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.