17.10.2016/11:31
Sprzedaż w małych sklepach wzrosła o prawie 10 proc. r/r
We wrześniu 2016 r. wartość całkowitej sprzedaży w sklepach małoformatowych o powierzchni do 300 mkw. była o 9,8 proc. wyższa niż we wrześniu 2015 r. i o 4,2 proc. niższa niż w sierpniu 2016 r. – wynika z danych Centrum Monitorowania Rynku opublikowanych przez Polską Izbę Handlu.
Według danych CMR średnia wartość transakcji wyniosła we wrześniu 12,02 zł, o 7 proc. więcej niż rok wcześniej
Sklepy małoformatowe do 300 mkw. obejmują: małe sklepy spożywcze do 40 mkw., średnie sklepy spożywcze 41-100 m2, duże sklepy spożywcze 101-300 mkw., specjalistyczne sklepy alkoholowe.
1 komentarz
-
18.10.2016
Głupie gadanie.... małe sklepy padają jak muchy,a sprzdedaż drastycznie maleje...
Najnowsze z serwisu
12