24.03.2017/14:45

Sprzedaż whisky wyższa o 15 proc., a wódek premium – o 11 proc.

O 11 proc. wzrosła w zeszłym roku sprzedaż wódek z segmentu premium, a o 15 proc. – whisky. W tym samym czasie najtańsze wódki straciły 5 proc. Tłumaczyć to można tylko w jeden sposób: premiumizacją rynku.

Limit 8 bezpłatnych artykułów w miesiącu został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.