09.07.2018/14:01

Średnio 2 hot-dogi na sekundę – to wynik sprzedażowy sieci Żabka

Polacy lubią hot-dogi. Najczęściej kupują je w dni robocze, wczesnym popołudniem lub w porze obiadowej. W przypadku klientów Żabki najchętniej jadają je w drodze. Sieć sprzedaje kilkadziesiąt milionów hot-dogów rocznie, średnio dwa na sekundę – wylicza Fakt24.

Z danych raportu ARC Rynek i Opinia, badanie ilościowe, 11.2017, wynika, że połowa polskich konsumentów jada hot-dogi przynajmniej raz w miesiącu. Sieć convenience Żabka od kilku lat rozwija ofertę tych ciepłych przekąsek w ramach konceptu Żabka Cafe. W sklepach z odświeżonym formatem są one standardowym elementem oferty – czytamy w Fakcie24.

Serwis przytacza wypowiedź Pawła Wojciechowskiego, starszego kierownika kategorii w firmie Żabka Polska, obecnie w ofercie sieci jest sześć rodzajów hot-dogów, w tym przekąski XL, ale największą popularnością cieszą się hot-dogi z parówką Classic.

Z analiz sieci Żabka wynika, że hot-dogi to jedna z najpopularniejszych przekąsek na ciepło, ceniona zarówno za pożywność, świeżość, jak i wygodę spożycia. Dlatego stanowi trzon oferty gastronomicznej Żabka Cafe.

Czytaj więcej na: fakt.pl

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.