Stabilny wzrost Pernod-Ricard
Sprzedaż w roku obrotowym 2016 wyniosła 8 682 mln euro. Organiczny wzrost sprzedaży wyniósł +2 proc., co oznacza poprawę względem roku obrotowego 2015.
O poprawie wyników zdecydowały głównie wyniki w Stanach Zjednoczonych oraz Hiszpanii: Eric Benoist, prezes Wyborowa Pernod Ricard, tak odnosi się do ogłoszonych wyników: – Sytuacja na rynku europejskim poprawia się. Jesteśmy zadowoleni z tego, co udało się osiągnąć w Polsce. Rynek wódki czystej wyraźnie się ustabilizował, co w połączeniu z odświeżonym wizerunkiem naszej flagowej marki jaką jest Wyborowa zaowocowało istotnym, dwucyfrowym wzrostem sprzedaży. Udaje nam się również wykorzystać niezmiennie rosnący rynek whisky i tam umacniać swoją pozycję, o czym świadczą wyniki sprzedaży takich produktów jak Ballantine’s Finest czy Chivas Regal 12YO.