02.09.2016/11:14

Stabilny wzrost Pernod-Ricard

Sprzedaż w roku obrotowym 2016 wyniosła 8 682 mln euro. Organiczny wzrost sprzedaży wyniósł +2 proc., co oznacza poprawę względem roku obrotowego 2015.

O poprawie wyników zdecydowały głównie wyniki w Stanach Zjednoczonych oraz  Hiszpanii: Eric Benoist, prezes Wyborowa Pernod Ricard, tak odnosi się do ogłoszonych wyników: – Sytuacja na rynku europejskim poprawia się. Jesteśmy zadowoleni z tego, co udało się osiągnąć w Polsce. Rynek wódki czystej wyraźnie się ustabilizował, co w połączeniu z odświeżonym wizerunkiem naszej flagowej marki jaką jest Wyborowa zaowocowało istotnym, dwucyfrowym wzrostem sprzedaży. Udaje nam się również wykorzystać niezmiennie rosnący rynek whisky i tam umacniać swoją pozycję, o czym świadczą wyniki sprzedaży takich produktów jak Ballantine’s Finest czy Chivas Regal 12YO.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.