13.07.2020/09:03

Starbucks Polska odpowiada za 80 proc. wzrostu kategorii kaw Ready to Drink

Kategoria kaw RTD (Ready to Drink) na zimno to najszybciej rosnąca kategoria napojów na polskim rynku. To młoda kategoria, ale jest już warta ponad 76 mln zł w ujęciu rocznym. Dynamika wzrostu sprzedaży w ujęciu wartościowym przekracza 26 proc. rok do roku. Aż 80 proc. tych wzrostów to zasługa firmy Starbucks – lidera rynku kaw RTD na zimno.

Limit 8 bezpłatnych artykułów w miesiącu został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.