07.07.2020/13:00

Starbucks Polska wprowadza do asortymentu dwa warianty wegańskich kaw na zimno

Marka Starbucks w ramach partnerstwa z Arla Foods rozszerza asortyment dostępnych w Polsce kaw na zimno Ready To Drink o dwa warianty na bazie roślinnych alternatyw mleka. Do dotychczasowych kubków linii chilled classics dołączają adresowane do wegan Coconut Based Cocoa Cappuccino oraz Almond Based Iced Coffee.

Globalny trend rosnącej popularności produktów dla wegan nabiera rozpędu – napędzany nie tylko coraz bardziej prozdorowotnym nastawieniem konsumentów, ale także rosnącą troską o dobrostan zwięrząt hodowlanych. Coraz wyraźniej widać go także w Polsce, gdzie systematycznie rośnie grupa konsumentów decydująca się na ograniczenie diety wyłącznie do produktów pochodzenia roślinnego lub przynajmniej pragnąca ograniczyć spożycie produktów odzwierzęcych.

Ten trend świetnie wyczuła firma Starbucks – globalny gracz rodem z Ameryki, gdzie popularność wegetarianizmu i weganizmu nie tylko jest znacznie większa, ale też trwa znacznie dłużej niż w Polsce. Starbucks, we współpracy z Arla Foods, wybrał sezon wakacyjny na inaugurację swoich wegańskich innowacji produktowych. Dla miłośników marki Starbucks, a szczególnie klasycznych kaw popularnej linii chilled classics, to dobra wiadomość – do ich kubków trafiają  obecnie dwa nowe warianty wegańskie – Coconut Based Cocoa Cappuccino oraz Almond Based Iced Coffee.

Teraz osoby pragnące zastąpienia tradycyjnego nabiału alternatywnymi opcjami roślinnymi, mogą skosztować doskonałego połączenie klasycznego espresso z jedwabistym smakiem naturalnych, roślinnych alternatyw mleka o cudownych nutach i aromatach. Oba warianty  to idealne połączenie oryginalnej kawy 100% Starbucks Arabica z aksamitnie kremowym smakiem kokosu lub jedwabistym smakiem migdałów. Można powiedzieć – klasyka gatunku połączona z modnymi innowacjami.

– Starbucks stale ewoluuje, kreując nowe, ekscytujące możliwości doświadczania naszych pysznych napojów Starbucks. Nowe warianty napojów na bazie roślinnych alternatyw mleka w postaci Coconut Based Cocoa Cappuccino oraz Almond Iced Coffee zapewniają wyśmienity relaks w przyjemnie schłodzonym wydaniu, gdy jesteś od rana w biegu – zachęca Roman Jawczak, Starbucks Commercial Manager.

Starbucks chce swoją ofertą zainteresować nie tylko wegan, ale także innych konsumentów –  od poszukiwaczy nowych smaków po dbających o zdrowie ludzi w każdym wieku. Co szczególnie powinno zainteresować detalistów, firma wyszła z nową ofertą poza swoje sieciowe kawiarnie – produkty marki już od maja dostępne są w wielu sklepach detalicznych.

Ci detaliści, którzy dotychczas nie mają tych produktów w ofercie, teraz mają dobrą okazję, by to zmienić. Starbucks rusza bowiem z zakrojoną na szeroką skalę wakacyjną kampanią marketingową, która prowadzona będzie przede wszystkim w regionach atrakcyjnych turystycznie.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.