22.01.2019/14:24

"Stare" punkty Payback przepadają. Operator organizuje kampanię „Uratuj Punkciaka”

Payback wystartował z kampanią „Uratuj Punkciaka”, w ramach której zachęca uczestników Programu do tego, aby wykorzystali do końca lutego br. wszystkie punkty zgromadzone ponad 3 lata temu. W przeciwnym razie stracą one swoją ważność.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.