21.09.2020/12:48

Startuje aplikacja mobilna dla klientów Lewiatana

PSH Lewiatan przygotowało aplikację mobilną dla swoich klientów. Program o nazwie „Mój Lewiatan” umożliwi im m.in. dostęp do informacji na temat aktualnych promocji, wgląd do autorskich przepisów z kanału „Gotuj z Lewiatanem”, korzystanie z wygodnej listy zakupów oraz mobilnej obsługi programu lojalnościowego.

Klienci Lewiatana mogą pobierać aplikację lojalnościową od 21 września br. W ramach aplikacji mogą skorzystać z elektronicznej karty “Mój Lewiatan” oraz bieżącej weryfikacji liczby uzyskanych punktów lojalnościowych. Mobilne rozwiązanie dostępne jest dla wszystkich zainteresowanych klientów sieci. Aplikacja dostępna jest do nieodpłatnego pobrania w sklepach Google Play oraz App Store.

– „Mój Lewiatan” to kolejny krok naszej sieci w kierunku budowania pozytywnego doświadczenia zakupowego oraz dopasowania do potrzeb naszych klientów. Dzięki aplikacji korzystanie z programu lojalnościowego Lewiatan będzie jeszcze łatwiejsze, a nam pozwoli dotrzeć do grona klientów, którzy cenią sobie wygodę, jaką niosą za sobą rozwiązania mobilne – mówi Marcin Poniatowski, Członek Zarządu Lewiatan Holding S.A. i dodaje – Już ponad 70 proc. Polaków deklaruje, że chętnie korzysta z aplikacji mobilnych programów lojalnościowych, dlatego tym bardziej cieszę się, że oddajemy w ręce naszych klientów to pełni funkcjonalne narzędzie.

Polska Sieć Handlowa Lewiatan to sieć franczyzowa zrzeszająca ponad 3,2 tys. placówek handlowych zatrudniających 30 tys. pracowników. Łączne obroty, które w 2019 roku przekroczyły 13,6 mld zł, stawiają sieć w ścisłej czołówce organizacji handlowych w Polsce. 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.