21.09.2020/12:48

Startuje aplikacja mobilna dla klientów Lewiatana

PSH Lewiatan przygotowało aplikację mobilną dla swoich klientów. Program o nazwie „Mój Lewiatan” umożliwi im m.in. dostęp do informacji na temat aktualnych promocji, wgląd do autorskich przepisów z kanału „Gotuj z Lewiatanem”, korzystanie z wygodnej listy zakupów oraz mobilnej obsługi programu lojalnościowego.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Dorota Ziółkowska 693830-735 23.08.2022

    Zadbajcie,proszę o życzliwośc Waszych ekspedientek.Dzisiaj godz.13.30 córka wyszła z płaczem,bo nie miała siły podniesc do kasy zgrzewki wody.Pani przy kasie poradziła,aby podała jedna butelk,ale niełatwo przerwać gruby plastik. trwało to chwile,ludzie w kolejce buczeli.Czy ekspedientka nie mogła wychylic sie z czytnikiem tymbardziej,ze widziała płaczaca młoda kobietę.Jestesmy klientkami pewnie 30 lat.

  • Dorota Ziółkowska 693830-735 23.08.2022

    Zadbajcie,proszę o życzliwośc Waszych ekspedientek.Dzisiaj godz.13.30 córka wyszła z płaczem,bo nie miała siły podniesc do kasy zgrzewki wody.Pani przy kasie poradziła,aby podała jedna butelk,ale niełatwo przerwać gruby plastik. trwało to chwile,ludzie w kolejce buczeli.Czy ekspedientka nie mogła wychylic sie z czytnikiem tymbardziej,ze widziała płaczaca młoda kobietę.Jestesmy klientkami pewnie 30 lat.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.