28.04.2022 / 20:00
StoryEditor

Startuje sezon na lody. Za 2 zł trudno będzie coś kupić [ANALIZA]

Z danych CMR wynika, że na lody na patyku przypadało w ub.r. 64 proc. wartościowej sprzedaży lodów impulsowych w sklepach małoformatowych do 300 mkw. (Shutterstock.com)
Długi majowy weekend to umowny początek sezonu lodowego. Jak będzie on wyglądał w tym roku? Na pewno lepiej niż rok czy dwa lata wstecz i to niezależnie od warunków pogodowych, bo sprzedaży produktów z tej kategorii nie będą już ograniczały restrykcje związane z COVID-19. 

Popyt na lody w głównej mierze uzależniony jest od pogody i temperatury powietrza. Szczyt ich sprzedaży przypada na czerwiec-sierpień, czyli miesiące, w których jest najcie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. kwiecień 2024 17:43