30.10.2016/15:00

Stokrotka na marketingu nie oszczędza

Trzy miesiące trwała przygoda detalisty z Sandomierza z pewnym ogólnopolskim szyldem handlowym. Od początku były kłopoty, ale miarka przebrała się, gdy z powodu braków na półkach w sklepie lawinowo zaczęło ubywać klientów. Dziś przedsiębiorca powoli odbudowuje utraconą pozycję dzięki wsparciu Stokrotki.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.