Stokrotka odporna na kryzys. Kluczowe marki własne. Szef sieci komentuje wyniki finansowe i rozwój firmy
Arūnas Zimnickas, dyrektor zarządzający, prezes zarządu Stokrotki wskazuje, że pomimo kryzysu i wojny w Ukrainie sieć supermarketów szybko się rozwija i notuje świetne wyniki sprzedaży. Agnė Voverė, prezes zarządu Maxima Grupe, do której należy Stokrotka dodaje, że skonsolidowane wyniki grupy odzwierciedlają odporność grupy i zdolność do działania w trudnych warunkach. Jak firma poradziła sobie z wyzwaniami? Na jakie rozwiązania położyła największy nacisk?
Pozostało jeszcze 92% tekstu.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
5 komentarzy
-
11.04.2023
I tak wygląda prawda, zgodnie z przypuszczeniami, dzięki.
-
10.04.2023
MAXIMA na Litwie świeci pustkami ! Inflacja na food/fresh to 35 % . Akcje śmieciowe - no ale u nich wszystko dobrze .
-
09.04.2023
Ale w Stokrotkach wzrosty cen są zauważalnie wyższe. Wiele produktów ma absurdalne ceny, wybór mniejszy do tego. I słabsze promocje. Także całość nie wygląda dobrze, a momentami drastycznie.
Niestety to nie "inflacja", to zwykła pazerność sieci i windowanie cen pod pretekstem inflacji, zwielokrotnianie marży, które jest bardzo groźne bo może prowadzić do rzeczywistej inflacji jeżeli sieci nie zostaną zmuszone do zaprzestania tego procederu. -
08.04.2023
Nie tylko w Stokrotkach wiele produktów zdrożało, ale we wszystkich sklepach, wszak inflację (na uwadze) mamy ;) Wiadomo że sieci handlowe takie jak właśnie Stokrotka jadą na "górce inflacyjnej", stąd też tak duże wzrosty przychodów i LfL. Jedynym momentem gdzie sieci handlowe mogły być faktycznie zagrożone była pandemia, ale wyszliśmy z niej i idziemy do przodu :)
-
08.04.2023
To chyba siłą rozpędu jeszcze bo jak obecny schab po 17zł w promocji jest metodą na kryzys to życzę powodzenia. Wiele produktów zdrożało w tym roku chyba o połowę w Stokrotkach. Tak jak lubiłem tę sieć i popierałem - tak przestałem tam wydawać pieniądze, również w zamówieniach przez neta, a zamawiałem i chwaliłem regularnie.
6