07.04.2023/13:41

Stokrotka odporna na kryzys. Kluczowe marki własne. Szef sieci komentuje wyniki finansowe i rozwój firmy

Arūnas Zimnickas, dyrektor zarządzający, prezes zarządu Stokrotki wskazuje, że pomimo kryzysu i wojny w Ukrainie sieć supermarketów szybko się rozwija i notuje świetne wyniki sprzedaży. Agnė Voverė, prezes zarządu Maxima Grupe, do której należy Stokrotka dodaje, że skonsolidowane wyniki grupy odzwierciedlają odporność grupy i zdolność do działania w trudnych warunkach. Jak firma poradziła sobie z wyzwaniami? Na jakie rozwiązania położyła największy nacisk?

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

5 komentarzy

  • Nickt 11.04.2023

    I tak wygląda prawda, zgodnie z przypuszczeniami, dzięki.

  • Bosski Dariusz von Broda 10.04.2023

    MAXIMA na Litwie świeci pustkami ! Inflacja na food/fresh to 35 % . Akcje śmieciowe - no ale u nich wszystko dobrze .

  • Nickt 09.04.2023

    Ale w Stokrotkach wzrosty cen są zauważalnie wyższe. Wiele produktów ma absurdalne ceny, wybór mniejszy do tego. I słabsze promocje. Także całość nie wygląda dobrze, a momentami drastycznie.

    Niestety to nie "inflacja", to zwykła pazerność sieci i windowanie cen pod pretekstem inflacji, zwielokrotnianie marży, które jest bardzo groźne bo może prowadzić do rzeczywistej inflacji jeżeli sieci nie zostaną zmuszone do zaprzestania tego procederu.

  • do ~Nickt 08.04.2023

    Nie tylko w Stokrotkach wiele produktów zdrożało, ale we wszystkich sklepach, wszak inflację (na uwadze) mamy ;) Wiadomo że sieci handlowe takie jak właśnie Stokrotka jadą na "górce inflacyjnej", stąd też tak duże wzrosty przychodów i LfL. Jedynym momentem gdzie sieci handlowe mogły być faktycznie zagrożone była pandemia, ale wyszliśmy z niej i idziemy do przodu :)

  • Nickt 08.04.2023

    To chyba siłą rozpędu jeszcze bo jak obecny schab po 17zł w promocji jest metodą na kryzys to życzę powodzenia. Wiele produktów zdrożało w tym roku chyba o połowę w Stokrotkach. Tak jak lubiłem tę sieć i popierałem - tak przestałem tam wydawać pieniądze, również w zamówieniach przez neta, a zamawiałem i chwaliłem regularnie.

Zostaw komentarz Komentarz dodany pomyślnie - oczekuje na weryfikację

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także