16.10.2019/15:00

Stokrotka wprowadza nowy koncept sklepu Stokrotka Optima [TYLKO U NAS]

Stokrotka kończy prace nad nowym konceptem sklepu o nazwie Stokrotka Optima - ustalił portal wiadomoscihandlowe.pl. Sieć potwierdza nasze informacje. Nowy typ Stokrotek posiadać będzie zmniejszony, mocniej wyselekcjonowany asortyment, a przy tym zaoferuje klientom bardziej konkurencyjne ceny.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

6 komentarzy

  • Jozefina 12.11.2020

    Ja uważam,ze Stokrotka to bardzo dobry sklep. Jest często konkurencyjny cenowo.Prawie nigdy nie brakuje reklamowanych produktów. J co ważne nie zmieniaja ustawień towarów.W mojej Stokrotce w Łodzi na Długosza obsługa jest b.dobra szybka i profesjonalna

  • Dk 21.10.2019

    Jeśli w nowym formacie każdy element funkcjonowania ma być optymalny to należy stwierdzi ć, że obecnie funkcjonujące formaty są nie optymalne

    Tak to należy rozumieć

  • KomuSanoPrzeszkadzało 17.10.2019

    Wyjątkowo dziadowska sieć. Spróbowałem i teraz wiem, że trzeba omijać z daleka. Co wszystkim radzę.

  • Nauczyciel 17.10.2019

    Ambitny to nawet nie przyjdzie do stokrotki zrobić zakupy bo na kasie przeważnie inwalidzi muzgowi którzy dwa razy średnio wolniej obsługują klientów nabijają inne kody i oszukują klientów . Odpowiednie wynagrodzenie za prace - to pierwszy warunek dla ambitnych a nie zatrudnianie niby menadżerów ...

  • Uczeń 17.10.2019

    Jeżeli nie zaczną doceniać finansowo dobrych pracowników , to w stokrotkach będzie tylko gorzej . Jaka płaca taka praca i tacy pracownicy . Jeżeli leń zarabia to samo ile ambitny - to ambitnemu w końcu brakuje motywacji i pracuje tak jak leń

  • Pracownik 17.10.2019

    Najpierw niech zajmą się brakami kadrowymi i placami dla pracowników a nie wydają pieniądze na kolejny remodeling.
    Samo zmniejszenie asortymentu pochwalam. W obecnych, zważywszy na niejednokrotnie niedostateczną powierzchnię w sklepach, przy brakach kadrowych oraz stratach na nierotujacych towarach to rozsądne wyjście.
    Zmniejszyć asortyment do tego czego naprawdę potrzebuje klient. Postawić na wygląd ekspozycji a nie tylko na szerokość asortymentu. Towar niejednokrotnie nie mieści się na półkach. Zbyt częste zmiany planogramów.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.