25.05.2020/19:13

Stokrotka wzięła udział w akcji #hot16challenge2

Sieć Stokrotka nagrała szesnastowersową zwrotkę rapu i przekazała darowiznę na konto fundacji Siepomaga, zachęcając tym samym do przyłączenia się do zbiórki pieniędzy na walkę z COVID-19.

Od początku epidemii Stokrotka wspiera szpitale i personel medyczny w walce z koronawirusem, a także rodziny, które znalazły się w trudnej sytuacji ekonomicznej wywołanej kryzysem, przekazując zapasy żywności.

– W Stokrotce najlepiej znamy się na handlu, więc rapowanie nie jest naszą najmocniejszą stroną. Najważniejszy jest dla nas cel - zachęcamy do solidarności z personelem medycznym i wsparcia zbiórki. Widzimy w tej akcji dodatkową wartość. To dotarcie do młodych ludzi z pozytywnym i ważnym przekazem, który stanowi przeciwwagę dla wszechobecnej nieuzasadnionej krytyki w internecie – podkreśla Mirosław Wawryszczuk, dyrektor sprzedaży i marketingu, członek zarządu Stokrotki.

W swoim klipie #hot16challenge2 Stokrotka z dużym dystansem nawiązuje do amerykańskiego rapu lat 90-tych i topowych raperskich teledysków. W treść odnosi się do obecnej sytuacji związanej z COVID-19 w połączeniu ze strategią marketingową marki Stokrotka, w której komunikuje świeżość i dobre ceny jako swoją przewagę.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Paweł B. 27.05.2020

    Justyna Święs z the Dumplings ?? :)

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.