07.10.2019 / 13:52
StoryEditor

Stokrotka zamyka sklep internetowy z żywnością e-sano.pl

(fot. Stokrotka)
Sklep internetowy z żywnością e-sano.pl nie będzie rozwijany. Jego właściciel, czyli sieć Stokrotka, a właściwie litewska Maxima Grupe, podjął decyzję o zamknięciu projektu działającego w Koszalinie i okolicach.

Jeszcze pod koniec maja Krzysztof Trojanowski, członek zarządu Stokrotki, podczas Kongresu Rynku FMCG 2019 deklarował, że przejęty przez sieć wraz ze sklepami stacjonarnymi Sano...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.09.2025 / 13:24
StoryEditor
Rabaty tak, ale nie kosztem wygody. Jak kupują młodzi Polacy? [RAPORT]

Młodzi Polacy bardzo często dokonują codziennych zakupów korzystając rabatów i promocji. Aż 59 proc. młodych konsumentów potrafi kupić od 1/5 do niemal 2/3 swoich zakupów w niższych cenach. – To już nie jest tylko bonus, ale naturalny element zakupów – wskazują eksperci. Jak te dane mogą przełożyć się na handel?

W artykule przeczytasz:

  • Dla młodych konsumentów promocje to nie bonus, ale naturalny element zakupów
  • Ile codziennych zakupów w obniżonych cenach kupują młodzi Polacy?
  • Promocje i rabaty kontra szybkość i wygoda zakupów
  • Jak dane o zwyczajach zakupowych młodych Polaków mogą przełożyć się na handel?

UCE Research i Shopfully przygotowali już czwartą edycję raportu pt. „Młodzi Polacy na zakupach”. W publikacji dużo miejsca poświecono analizie zakupów młodych konsumentów w ramach promocji. W ramach badania Polacy w wieku 18-25 lat zostali zapytani o to, w jakich proporcjach robią codzienne zakupy w promocjach w stosunku do cen regularnych.

Dla młodych konsumentów promocje to nie bonus, ale naturalny element zakupów

Najczęściej młodzi konsumenci wskazują, że dokonuj od 20% do 40% codziennych zakupów w promocjach. Na taki przedział wskazała niemal 1/3 respondentów. Więcej niż co czwarty młody Polak w promocyjnych cenach kupuje od 40 do 60% swoich codziennych zakupów.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.09.2025 / 10:06
StoryEditor
Carrefour kupuje udziały w kolejnej sieci. Chce zarabiać na nowej grupie klientów
Carrefour inwestuje w sieć Hmarket (fot. nito/Shutterstock)

Carrefour nabył 10 proc. udziałów w Hmarket - sieci sklepów specjalizującej się w sprzedaży produktów halal. Inwestycja sięgająca 10 mln euro ma wzmocnić istniejącą już teraz współpracę obu operatorów.

Hmarket to sieć sklepów obecna we Francji i Belgii. Jak donosi "Retail Detail", firmy już się znają - Hmarket jest bowiem... dostawcą produktów marki własnej dla Carrefo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. wrzesień 2025 01:39