08.12.2019/12:22

Stosy paczek na chodniku zamiast w paczkomacie. InPost interweniuje, zwalniając kuriera

Opublikowane w internecie przez mieszkańca Warszawy zdjęcie, na którym widać co najmniej kilkadziesiąt paczek rozrzuconych obok paczkomatu, wywołało oburzenie internautów oraz natychmiastową interwencję InPostu. Jak poinformował rzecznik prasowy firmy, spółka zwolniła dyscyplinarnie kuriera, którego uznała za odpowiedzialnego za opisywane zdarzenie.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

11 komentarzy

  • m4u5 13.12.2019

    A dajcie spokój, no niestety kurier nie postąpił najrozsądniej...rozumiem, że można go bronić, ale tak jak część z was pisze, no powinien być świadom konsekwencji. InPost podjął jedyną decyzją jaką mógł podjąć

  • Marush 13.12.2019

    Paczkomaty i tak są najlepsze, a inpost zachował się w tej sytuacji należycie.

  • Maciejek 12.12.2019

    Powiem tak - z zewnątrz to zawsze się wszystkich łatwo ocenia. Obie strony nie miały łatwo w tej sytuacji, a mimo wszystko się udało.

  • Jo 12.12.2019

    Osobiście mi się podobało takie rozwiązanie

  • pioter 12.12.2019

    dla mnie i tak inpost bije na głowę pozostałe i jeden incydencik tego nie zmieni.

  • Zorro 11.12.2019

    Z igły widły, jak zwykle.

  • Pikej 10.12.2019

    Biorąc pod uwagę, że w okresie świątecznym ilość paczek jest olbrzymia to uważam że gość dobrze to rozkminił. Pomijając dalszą część historii to brawo dla inpost że każdy paczkę otrzymał i to w terminie chociaż gorący okres

  • AW 10.12.2019

    InPost powinien rozpocząć produkcję modułów rozszerzających do paczkomatów zamiast produkować wyłącznie kompletne urządzenia! Tylko to zapobiegnie takim sytuacjom!

  • Kala 10.12.2019

    Ludzie, to z jaką łatwością oceniają że to jest dramat. Umówmy się gość stał w kolejce jak reszta ludzi kurier wydawał paczki, stały na suchym jedna na drugiej, żeby było szybciej niż wyciągać z samochodu tak żeby każdy mógł odebrać w lokalizacji, która mu najbardziej odpowiadała, a nie na końcu miasta, albo za miesiąc, a typowi się nudziło i zrobił zdjęcie i rozkręcił aferę. Kurier stracił pracę. Redaktor opatrzył artykuł jakimś krzykliwym nagłówkiem i wszyscy zadowoleni bo w końcu jakaś afera, jakaś atrakcja. Wstyd ludzie, wstyd...

  • Piro 09.12.2019

    A ja powiem, że w mojej miejscowości jest jeden paczkomat InPostu, wiecznie zapchany na Maks, ciężko wrzucić paczkę, a i kurierzy teraz w inpost często się zmieniają, a dlaczego? Bo jak paczkomat jest przepełniony a on nie włozy paczki przed zmianą daty na nową to ma karę umowna w wysokości 5,00zl od paczki. Więc chłopaki często tracą w miesiącu cała pensje z powodu tych kar. Dlatego wcale kurierowi się nie dziwię, ale wtedy powinien wydać z auta. Z drugiej strony firma inpost tylko w umowach ma piękne kary, ale rozwój jest dno

  • Fbb1 09.12.2019

    Wina przede wszystkim InPostu. Kurier natomiast powinien odmówić wzięcia takiej ilości paczek.

Zostaw komentarz Komentarz dodany pomyślnie - oczekuje na weryfikację

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.