18.03.2019/22:46

Strategia asortymentowa sieci Dino. Czy to ona jest kluczem do sukcesu sieci?

Sklepy sieci Dino oferują swoim klientom około 5 tys. pozycji asortymentowych obejmujących głównie produkty markowe i świeże. Produkty świeże odpowiadały za blisko 38 proc. przychodów ze sprzedaży w 2018 roku. Wydaje się, że o potężnym sukcesie spółki Dino zdecydowały nie tylko koncept handlowy, ale także oferta, którą sklepy zaoferowały klientowi.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

5 komentarzy

  • Slawek 19.03.2019

    Tylko szkoda ze pracownicy maja placone najnizszą krajową zadnego socjalu po trzy osoby na zmianę zadnego szacunku ze strony kierownika ani zrozumienia ze ma sie tez rodzine oraz że pracuja ponadgodzinna norme

  • Slawek 19.03.2019

    Tylko szkoda ze pracownicy maja placone najnizszą krajową zadnego socjalu po trzy osoby na zmianę zadnego szacunku ze strony kierownika ani zrozumienia ze ma sie tez rodzine oraz że pracuja ponadgodzinna norme

  • dfghj 19.03.2019

    brawo Polska marka oby rosła w siłę

  • fan 19.03.2019

    sami sobie odpowiedzcie jaką rentowność może mieć sklep w wioskach < 1000 a i w mniejsze wioski wchodzą i otwierają sklepy i co ważniejsze kiedy i czy taka inwestycja w takich lokalizacjach się zwróci. Koszty pracy i koszty dotarcia będą tylko rosły a populacja tych miasteczek tylko spadać więc będą musieli podnieść ceny co już widać po promocjach, które często są na poziomie cen standardowych takiej Biedronki. Już idą w tym kierunku. Niemniej aktualnie z cenami zbliżonymi do kanału nowoczesnego wchodzą w te małe miasteczka obstawione przez niebotycznie drogą tradycję (zaopatrującą się w Eurocash) jak w przysłowiowe masło... a raczej małą maselniczkę niemniej docelowo sporo lokalizacji zamkną.

  • Hmmmmm 19.03.2019

    Trochę ciężko uwierzyć, że tam jest tak wszystko wspaniałe ;)

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.