Stuart chce namieszać na rynku delivery. Szefowa polskiego oddziału zdradza plany rozwoju [WYWIAD]
- Widzimy olbrzymi potencjał współpracy z handlem spożywczym, z e-commerce, z branżą kosmetyczną, odzieżową, obuwniczą, z aptekami. Rozmawiamy już z niektórymi dużymi podmiotami z tych branż obecnymi w Polsce - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Agnieszka Majewska, general manager firmy Stuart w Polsce.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Dostęp roczny 365 dni149.99 zł - 365 dni
- Najważniejsze informacje z branży;
- Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
- Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
1 komentarz
-
03.01.2022
No to mieszajcie, byle szybko i skutecznie. Bo już trochę jestem zmęczony rozmaitym cwaniactwem. Niedawno pojawił mi się np. Lisek, tylko co z tego, jak ceny to jakiś kosmos. Byle butelka mleka prawie 4zł, byle chleb 4zł. Z takimi marżami to taniej wyjdzie sobie taksówką pojechać po zakupy, kazać poczekać 15 min. i wrócić. Potrzebna jest firma, która zrealizuje dowolne zamówienie z dowolnego sklepu po cenach sklepowych, a nie jakieś naciąganie z marżą 100% na wszystkim.
12