03.01.2022/11:30

Stuart chce namieszać na rynku delivery. Szefowa polskiego oddziału zdradza plany rozwoju [WYWIAD]

- Widzimy olbrzymi potencjał współpracy z handlem spożywczym, z e-commerce, z branżą kosmetyczną, odzieżową, obuwniczą, z aptekami. Rozmawiamy już z niektórymi dużymi podmiotami z tych branż obecnymi w Polsce - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Agnieszka Majewska, general manager firmy Stuart w Polsce.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Nickt 03.01.2022

    No to mieszajcie, byle szybko i skutecznie. Bo już trochę jestem zmęczony rozmaitym cwaniactwem. Niedawno pojawił mi się np. Lisek, tylko co z tego, jak ceny to jakiś kosmos. Byle butelka mleka prawie 4zł, byle chleb 4zł. Z takimi marżami to taniej wyjdzie sobie taksówką pojechać po zakupy, kazać poczekać 15 min. i wrócić. Potrzebna jest firma, która zrealizuje dowolne zamówienie z dowolnego sklepu po cenach sklepowych, a nie jakieś naciąganie z marżą 100% na wszystkim.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także