01.02.2021 / 15:53
StoryEditor

Super-Pharm wprowadza zielone strefy z produktami naturalnymi

Super-Pharm wprowadził specjalne zielone strefy dla kosmetyków naturalnych (Super-Pharm)
Sieć wprowadza w swoich drogeriach specjalnie oznakowane „zielone strefy”. Trafiło do nich ponad 580 produktów bio, natural, eco, vegan z kategorii kosmetyków pielęgnacyjnych i artykułów do sprzątania. Super-Pharm zapowiada dalszy rozwój oferty produktów naturalnych.

Sieć odpowiada na jeden z najsilniejszych trendów ostatnich lat i rozpoczynającego się 2021 roku – powrót do natury. Od dawna inwestuje w produkty naturalne, teraz jednak postan...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.06.2025 / 19:44
StoryEditor
Są potężne środki na rozwój polskich firm technologicznych. Kto i na co je wyłoży?
Środki z funduszu Movens Fund 2 są przeznaczone na wsparcie spółek technologicznych z regionu CEE, w większości z Polski (fot. Shutterstock)

Movens VC, firma venture capital, w ramach funduszu inwestycyjnego Movens Fund 2, zebrała 40 mln euro. Środków ma być jeszcze więcej, a wszystkie będą przeznaczone na wsparcie spółek technologicznych z regionu CEE, przede wszystkim z Polski.

Firma Movens VC ogłosiła pierwsze zamknięcie nowego funduszu Movens Fund 2. Zebrała już 40 mln euro. Finalnie kwota ta ma wzrosnąć do 60 mln euro i zostać pozyskana do końca 202...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.06.2025 / 14:37
StoryEditor
Pomidorowy król z Włoch inwestuje w Polsce. Nasz kraj ma być bazą do ekspansji na cały region
Klaudia Łysek, dyrektor sprzedaży w Mutti Poland; Francesco Mutti, prezes Mutti i Juan Pablo Carnevale, dyrektor zarządzający Mutti Poland (fot. materiały prasowe)

Mutti, włoska firma specjalizująca się w produkcji przetworów pomidorowych i europejski lider w tej dziedzinie, postanowiła otworzyć spółkę w Polsce. Warszawskim biurem będzie kierował Juan Pablo Carnevale, który został mianowany dyrektorem zarządzającym Mutti Poland. Ma on za zadanie zbudować zespół, który będzie odpowiadał za umocnienie pozycji firmy w Polsce, a następnie jej ekspansję w całym regionie Europy Wschodniej.

Z tego artykułu dowiesz się:

  • Dlaczego firma Mutti otwiera spółkę w Polsce?
  • Jaka będzie rola warszawskiego biura Mutti?
  • Kto został szefem Mutti Polska?
  • Jakie są pla...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. lipiec 2025 00:16