02.09.2016/11:21

Superfoods – nisza z potencjałem

Superfoods, czyli surowce o wysokich walorach zdrowotnych, to nisza z potencjałem – pisze „Puls Biznesu” przytaczając przykład nowego gracza na rynku – firmy Purella Food.

Purella Food postanowiła specjalizować się w nieznanych w Polsce surowcach. Wybór padł na chlorellę, która do tej pory była dostępna u nas albo w wersji bardzo drogich tabletek sprowadzanych z Tajwanu lub nieco tańszych – z Chin, które można kupić w aptece. Wyróżnikami chlorelli oferowanej przez Purella Food miały być niższa cena, możliwość zakupu w sklepie lub drogerii, niezanieczyszczony surowiec i wyjątkowa forma, która umożliwia stosowanie chlorelli w codziennej kuchni - pisze "Puls Biznesu". Pierwsze produkty Purelli trafiły do sprzedaży jesienią ub.r. Były to tabletki i proszek do dodawania do koktajli. W styczniu dołączyły do nich batony raw, czyli z surowych, nieprzetworzonych składników, a jesienią asortyment poszerzy się o owocowe i warzywne smoothie. Artur Gajewski, dyrektor sprzedaży marketingu w Purella Food zapowiada, że w przyszłym roku firma wprowadzi kolejny, nieznany powszechnie surowiec z segmentu superfoods. Tegoroczny obrót spółki ma wynieść 1 mln euro. Plan na przyszły rok to jego podwojenie.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.