21.11.2016/16:04

Supermarkety i dyskonty napędzają sprzedaż detaliczną w Polsce

W październiku br. odnotowano wzrost sprzedaży detalicznej w cenach stałych w skali roku o 4,6% (wobec wzrostu o 6,3% przed miesiącem oraz o 3,6% w październiku ub. roku). W porównaniu z wrześniem br. miał miejsce wzrost sprzedaży detalicznej o 3,0% (wobec wzrostu przed rokiem o 4,7%).

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • ..I.. 22.11.2016

    Ilu klientów odróżnia dyskont od supermarketu? no ilu?
    raczej tylko osoby zwiazane z branża spożywcza używaja jeszcze tego podziału...

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.