19.10.2019/09:10

Sylwia Olechno, Grupa Chorten: Tanie marki tracą na znaczeniu. Liczy się jakość

Rozwijając naszą markę stawiamy przede wszystkim na produkty o czystej etykiecie, m.in. miody, przetwory, wędliny, jaja czy pieczywo. Ale idziemy też w kierunku innowacji - mówi serwisowi wiadomoscihandlowe.pl Sylwia Olechno, dyrektor generalny Grupy Chorten.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

3 komentarze

  • ;))) 28.10.2019

    Trzeba Polać ;)))))

  • erazm 19.10.2019

    Co to jest "ketchup o domowym smaku"? Mnie sie zawsze wydawalo, ze ketchup ma smak pomidorowy, pikantny, slodki lub occtowy - te dwa ostatnie wystepuja najczesciej w polskich prodktach. "Domowy smak" ketchupu to cos nowego.... Co bardziej ogarnieci klienci obsmieja sie jak norki.

  • Ph 19.10.2019

    Właściwa osoba na właściwym miejscu i Chorten pnie.sie w górę

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.