27.02.2018/11:47

Szanse i zagrożenia dla planu transformacji „Carrefour 2022” [ANALIZA]

Pięcioletni plan transformacji, ogłoszony w styczniu przez Alexandre Bomparda, CEO Grupy Carrefour, wyznacza kilka celów głównych. Wśród nich jest uruchomienie co najmniej 2 tys. sklepów convenience, znaczne zwiększenie sprzedaży żywności w kanale e-commerce oraz żywności organicznej, duże inwestycje w cyfryzację firmy czy zwiększenie udziału sprzedaży marki własnej do jednej trzeciej przychodów ogółem. Analitycy Standard&Poor's przyglądają się z bliska planom sieci, wskazując na szanse i zagrożenia w ich realizacji.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.