29.03.2021/12:50

Szef sieci Barbora osobiście przetestuje produkty zgłoszone do badania Perły Rynku FMCG 2021

Andrius Mikalauskas, CEO Barbory w Polsce, po raz pierwszy zasiądzie w gronie jury tego prestiżowego badania. Perły Rynku FMCG są organizowane przez Wydawnictwo Gospodarcze i cieszą się dużym uznaniem przedstawicieli rynku. Właściciele, prezesi, dyrektorzy i menedżerowie, którzy decydują o tym, co pojawi się na sklepowych półkach, osobiście przetestują zgłoszone propozycje.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.