Szef Payback: W 2018 roku planujemy pozyskać 3 miliony nowych użytkowników programu
Władze firmy Payback zapowiadają ambitne plany rozwoju na 2018 r., który chcą zakończyć liczbą ponad 11 mln użytkowników programu. Spółka rozwijając się zatrudnia nowych specjalistów.
Wkraczając w nową erę angażowania klientów oraz planując pozyskanie kilku milionów nowych użytkowników w związku z przystąpieniem do programu kolejnych partnerów, kierownictwo Payback podjęło strategiczną decyzję o powołaniu od 1 lutego 2018 roku Marcina Pilarskiego na stanowisko Chief Commercial Officer (CCO).
– W 2018 roku planujemy pozyskać 3 miliony nowych użytkowników Programu Payback, co stawia przed nami szereg nowych możliwości. Z Marcinem Pilarskim na pokładzie chcemy przyśpieszyć rozwój Programu i poszerzyć bazę aktywnych użytkowników kart Payback – mówi Michał Pieprzny, CEO Payback Polska.
Marcin, jako Chief Commercial Officer, będzie odpowiadał za realizację strategii sprzedaży w kluczowych dla Programu segmentach rynku, a także rozwój biznesu zgodnie ze strategią wzrostu przychodów.
– Zamierzam kontynuować dostarczanie wyjątkowej wartości zarówno partnerom programu z różnorodnych branż, jak również wielomilionowej i wciąż rosnącej grupie jego użytkowników w całym kraju – mówi Marcin Pilarski, CCO Payback Polska.
Przed dołączeniem do Payback Marcin Pilarski pracował dla Travelport, gdzie przez ostatnie dwa lata pełnił funkcję wiceprezesa ds. Globalnego Produktu i Marketingu w linii biznesowej Agency Commerce. Był tam odpowiedzialny za tworzenie produktów, rozwiązań i usług dostępnych na 170 rynkach dla 68 tysięcy klientów Travelport, koncentrując się przede wszystkim na: platformie rezerwacyjnej Smartpoint, aplikacji poprawiającej efektywność pracy Agency Effectiveness, aplikacji mobilnej oraz wykorzystywaniu danych analitycznych.
Wcześniej pełnił funkcję dyrektora zarządzającego na Europę Wschodnią odpowiadając za operacje Travelport w 25 krajach regionu, w tym w Rosji i Polsce.
Pilarski jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. W życiu zawodowym interesuje się teoriami przywództwa oraz wykorzystaniem ich w tworzeniu wysoko wydajnych zespołów osiągających ponadprzeciętne wyniki.
Payback to największa w Polsce multipartnerska platforma ułatwiająca angażowanie klientów. Umożliwia dostęp do bazy blisko 8 milionów aktywnych użytkowników zbierających punkty u wielu różnych partnerów. Program jest częścią międzynarodowej grupy American Express.
2