27.11.2020 / 13:50
StoryEditor

Michał Sadecki, prezes Polskiej Grupy Supermarketów zapowiada stworzenie dwóch grup zakupowych

Michał Sadecki, prezes Polskiej Grupy Supermarketów (Polska Grupa Supermarketów)
- Mamy ambicje udowodnić, że polska firma może być inicjatorem efektywnego przedsięwzięcia na skalę międzynarodową – mówi Michał Sadecki, prezes Polskiej Grupy Supermarketów, odpowiadając na pytanie portalu wiadomościhandlowe.pl o plany współtworzenia projektów zakupowych.

Panie Prezesie, sytuacja na rynku jest bardzo trudna. Stale rośnie konkurencyjność rynku, zagraniczne podmioty rozrastają się, coraz bardziej doskwiera firmom wojna cenowa, któr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.05.2025 / 09:07
StoryEditor
Ponad 40 proc. polskich sklepów internetowych nie handluje za granicą. Tymczasem rynki międzynarodowe mogą przynosić nawet 25 proc. przychodów [RAPORT]
Cosmetics and beauty products buying online concept. Shopping basket with makeup products and mobile phone on shelf of cosmaetics shop. 3d illustration

43 proc. sklepów internetowych nie prowadzi sprzedaży zagranicznej, a 40 proc. posiada wyłącznie polską wersję językową. Tymczasem 57 proc. sklepów prowadzących ekspansję zagraniczną deklaruje, że odpowiada ona za nawet 25 proc. ich przychodów – wynika z raportu Fulfilio "Polski e-commerce za granicą".

Potencjał rynków międzynarodowych najbardziej wykorzystują e-sklepy motoryzacyjne, spośród których 70 proc. działa za granicą, kosmetyczne (67 proc.) oraz sklepy meblowe i RTV/A...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.05.2025 / 13:07
StoryEditor
Topaz został franczyzobiorcą innej sieci handlowej! Nietypowy alians polskich firm
Market PSB Mrówka prowadzony przez firmę Topaz (fot. PSB Mrówka)

Prowadząca sieć sklepów spożywczych firma Topaz została... franczyzobiorcą PSB Mrówki. Owocem tej niecodziennej współpracy jest sklep w Siemiatyczach (woj. podlaskie), uruchomiony pod koniec kwietnia.

To dopiero pierwsza Mrówka prowadzona przez Topaz. Zapytaliśmy spożywczą sieć wywodzącą się z Sokołowa Podlaskiego, czy to jednorazowe partnerstwo, czy może początek głębszej w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. maj 2025 09:23