20.08.2020 / 12:27
StoryEditor

Szef Światowej Organizacji Handlu dołączy do PepsiCo

Roberto Azevedo, dyrektor generalny Światowej Organizacji Handlu (fot. WTO/Wikimedia Commons, CC BY-SA 2.0)
Roberto Azevedo, brazylijski polityk będący od 2013 r. dyrektorem generalnym Światowej Organizacji Handlu (WTO), dołączy do koncernu PepsiCo w roli dyrektora ds. korporacyjnych.

Ostatnim dniem Azevedo w roli szefa WTO - funkcję tę sprawował siedem lat - będzie 31 sierpnia. Dzień później Brazylijczyk zasili PepsCo, amerykańskiego producenta, w którego po...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 79% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.05.2025 / 12:38
StoryEditor
Biedronka zawalczy na Słowacji o pozycję lidera rynku. "Potrzebujemy trzech lat"
Biedronka ruszyła na podbój Słowacji (fot. Katarzyna Pierzchała)

Sieć Biedronka niedawno rozpoczęła ekspansję na Słowacji, uruchomiła pierwsze sklepy. Zdaniem Luisa Araujo, dyrektora generalnego Biedronki, tamtejszy rynek ma podobieństwa do polskiego, ale są też istotne różnice. Trzeba go poznać, by zawalczyć o pozycję lidera, co może potrwać mniej więcej trzy lata.

– Z perspektywy populacyjnej ten kraj jest odpowiednikiem regionów Polski, to relatywnie niewielki rynek, natomiast jego zaletą jest nieco mniejsza konkurencja niż w Polsce, mni...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.05.2025 / 11:00
StoryEditor
Klienci mają apetyt na słodycze. Producent żelków i pianek radzi sobie całkiem nieźle w trudnych czasach, ale...
Żelki produkowane przez spółkę Otmuchów

Producent żelków, pianek i mleczka, spółka ZPC Otmuchów poinformowała o wstępnych wynikach sprzedaży za pierwsze trzy miesiące 2025 r. Pokazują one, że w trudnych czasach rosnących kosztów i bardzo oszczędnego konsumenta produkcja słodyczy może nadal się opłacać, ale nie tak jak jeszcze kilkanaście miesięcy temu.

Grupy Kapitałowej Otmuchów zanotowała mocny wzrost przychodów. Według wstępnych danych skonsolidowane przychody ze sprzedaży producenta słodyczy w I kw. 2025 r. wyniosły 96,...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11. maj 2025 01:42