27.10.2019 / 08:39
StoryEditor

Witold Choiński, szef Związku Polskie Mięso zarzuca sieciom nieuczciwe praktyki handlowe

Witold Choiński, prezes Związku Polskie Mięso (fot. materiały prasowe)
Prezes Związku Polskie Mięso Witold Choiński stwierdził w programie "Money. To się liczy", że działania sieci handlowych względem polskich przetwórców mięsa mogą nosić znamiona nieuczciwych praktyk handlowych. Zapowiedział, że branża spróbuje zainteresować tym tematem odpowiednie urzędy.

Jak ocenił Choiński, sieci handlowe w negocjacjach z producentami występują z pozycji siły. - Mimo tego, że weszły nowe ustawy, rozporządzenia, które w jakiś sposób to regulują,...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.12.2025 / 09:58
StoryEditor
Orlen Paczka inwestuje w logistykę. Jak operator przygotował się na rekordowy szczyt świąteczny
Orlen Paczka rozbudowuje możliwości logistyczne (fot. materiały prasowe)

Końcówka roku tradycyjnie oznacza dla branży logistycznej gwałtowny wzrost wolumenów i konieczność zachowania pełnej przewidywalności dostaw. Orlen Paczka przeprowadziła najszerszy w swojej historii program inwestycji, aby sprostać tym wyzwaniom. Jak wygląda dziś zaplecze operatora i co zmieniło się w jego infrastrukturze?

Orlen Paczka zamyka 2025 rok z największymi inwestycjami logistycznymi od momentu powstania usługi. Operator rozbudował kluczowe elementy infrastruktury, podnosząc prz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.12.2025 / 11:10
StoryEditor
Peter Ratatics, MOL: Jesteśmy otwarci na akwizycje w Polsce. Za Orlenem kolejni gracze są już blisko siebie
Peter Ratatics, MOL (fot. Mol)

Orlen dominuje na rynku, jednak drugi, trzeci i czwarty gracz są już bardzo blisko siebie pod względem liczby stacji. Naszym głównym celem w Polsce jest ustabilizowanie działalności i zakończenie procesu rebrandingu. Chcemy, aby oznakowanie marki MOL pojawiło się na każdej stacji - mówi w rozmowie z Wiadomościami Handlowymi oraz ISB News Peter Ratatics, wiceprezes Grupy MOL ds. usług konsumenckich.

Obecnie Grupa MOL ma w Polsce ok. 460 stacji, co daje jej czwarte miejsce pod względem liczby punktów za Orlenem, BP i Moyą. Brytyjski koncern ma nieco ponad 570 obiektów, a Moy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. grudzień 2025 00:54