27.10.2019/08:39

Witold Choiński, szef Związku Polskie Mięso zarzuca sieciom nieuczciwe praktyki handlowe

Prezes Związku Polskie Mięso Witold Choiński stwierdził w programie "Money. To się liczy", że działania sieci handlowych względem polskich przetwórców mięsa mogą nosić znamiona nieuczciwych praktyk handlowych. Zapowiedział, że branża spróbuje zainteresować tym tematem odpowiednie urzędy.

Limit 8 bezpłatnych artykułów w miesiącu został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

3 komentarze

  • Adaś 01.11.2019

    Wyprodukowana w Polsce whiskey kosztuje 199zł. A "taka sama" ze Szkocji 29zł. Jak to możliwe? Czy powinniśmy iść do Sądu? A może infrastruktura jest lepsza za granicą? Nie płaczmy że nie potrafimy wyprodukować taniej mięsa niż Niemcy. Ludzie wyjdźmy z PRLu !!!

  • MAF 27.10.2019

    Ach te sieci! -kupują taniej, sprzedają taniej i często-gęsto jeszcze jest to lepsze. Domiar im dać i ceny urzędowe - i będzie fajnie i tradycyjnie i żołądki jednakowe. I jeszcze niech tam w tle Cepelia coś o kulturze ludowej, Oj, dana,dana,...

  • erazm 27.10.2019

    Dlaczego "nieuczciwe"? Czy cos stoi na przekszodzie, aby polscy producenci miesa i jego przetworow stworzyli wlasna siec sprzedazy? Niech ktos wreszcie w Polsce zaoferuje mieso dobrej jakosci, a nie napchane woda z chemia jak gabka. W duzych miastach nie ma mozliwosci, by kupic cos lepszego, choc klienci maja pieniadze. Probnie moze to byc sprzedaz nakierowana na zamozne dzielnice kilku miast (np. Warszawa: Kabaty, Miasteczko Wilanow, Powisle, Konstancin, zamozne rejony Mokotowa, czyli ul. Bialy Kamien, Marina, ) - male sklepy, lub wlasne stanowiska w supermarketach na tym terenie - dobra jakosc, swiezosc; bliskosc klienta jest podstawa, bo to sa klienci ktorzy maja pieniadze, ale nie maja czasu. Jakosc sie broni. Jesli zas klient ma do wyboru" to samo byle co" za 12 zl i za 18 zl to naprawde jest mu wszytko jedno - woli kupic dziadostwo taniej.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.