06.07.2020/08:00

Szopi.pl przejdzie rebranding na Everli [TYLKO U NAS]

Platforma Szopi.pl, współpracująca w Polsce m.in. z sieciami Carrefour i Auchan, lada moment zmieni nazwę na Everli - dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl.

Rebranding obejmie nie tylko polskie Szopi.pl, ale także właściciela platformy - włoskie Supermercato24. O tym, że trwają przygotowania do zmiany nazwy i logotypu platformy, informowaliśmy już w grudniu 2019 r. Wtedy jednak nie było jeszcze wiadomo, jak będzie się nazywała platforma po rebrandingu. Ostatecznie wybór padł na Everli, a w okresie przejściowym będzie to Everli by Szopi (we Włoszech - Everli by Supermercato24).

Ujednolicenie marki to jeden z kluczowych elementów strategii grupy, który ma pomóc w przyspieszeniu ekspansji na rynkach międzynarodowych. Wejście Everli do kolejnych krajów może nastąpić już w drugiej połowie tego roku.

Szopi.pl/Everli to usługa zamawiania produktów spożywczych online ze sklepów stacjonarnych do domów klientów. Aktualnie skorzystać mogą z niej mieszkańcy 15 polskich miast.

O rebrandingu, rynku e-grocery w czasach pandemii COVID-19 oraz o dalszych planach rozwoju Everli rozmawialiśmy z Anną Podkowińską-Tretyn, dyrektor generalną Everli by Szopi.

Paweł Jachowski, wiadomoscihandlowe.pl: Szopi.pl i Supermercato24 zmieniają się w Everli. Skąd wziął się pomysł na taką nazwę?

Anna Podkowińska-Tretyn: Rebranding planowaliśmy już od dłuższego czasu, po to by ujednolicić działania naszej grupy. Poszukiwaliśmy nazwy, która będzie neutralna nie tylko w Polsce i we Włoszech, gdzie obecnie działamy, ale też na innych rynkach europejskich, gdzie wkrótce planujemy wejść z naszą usługą. Zrobiliśmy badania na użytkownikach wielu krajów, sprawdziliśmy różne opcje pod kątem lingwistycznym. Ostatecznie wybór padł na Everli, które wydaje się nazwą prostą i wdzięczną. Kojarzy się nieco ze słowem „everyday” i z przyjemnymi, prostymi zakupami, które my za użytkowników wykonujemy.

Kiedy zapadła decyzja o zmianie nazwy?

Wydarzyło się to jeszcze przed pandemią COVID-19. Pierwotnie planowaliśmy rebranding nieco wcześniej niż pod koniec czerwca, jednak ze względu na pandemię trzeba było go nieco odłożyć w czasie. Musieliśmy w pierwszej kolejności skoncentrować się na odpowiedzi na potrzeby zakupowe klientów w czasach koronawirusa. Uznaliśmy, że szczyt pandemii nie jest dobrym czasem na zmianę marki. Teraz jednak, gdy sytuacja powoli się stabilizuje, nadszedł czas na rebranding na Everli.

Rebranding obejmie nie tylko Polskę, ale również Włochy. Czy z markami Szopi.pl i Supermercato24 żegnamy się już definitywnie, czy może zostaną wykorzystane do innych celów?

Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Ewa 17.10.2020

    Właśnie przed chwilą /sobota wieczór/ ta niepoważna i niesolidna firma odwołała dostawę przekładając ją na poniedziałek bez gwarancji. Czat niczego nie wyjaśnił. Odradzam wszystkim kupującym kontakt i zakupy. Brak możliwości kontaktu telefonicznego. DNO !!!

  • Zbych 06.07.2020

    Pozdrowienia dla wszystkich pracowników zeberki by Szopi

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.