25.11.2021/15:55

Sztuczna inteligencja w sklepach Carrefour

Firma MarketLab wspiera proces zarządzania asortymentem w sieci Carrefour. W sklepach formatu Express implementowany jest zaawansowany system analizy obrazu półki sklepowej. Technologia, na podstawie zdjęcia z kamery, monitoruje dostępność produktów oraz zgodność ich ułożenia z planogramem. To ogromny krok w budowaniu strategii biznesowej opartej o szczegółową analizę danych.

Limit 8 bezpłatnych artykułów w miesiącu został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • PhilHellmuth 25.11.2021

    Super sprawa z tą technologią!

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także