Big Data i sztuczna inteligencja

Taras Pylypiuk, prezes Modern Expo: Usługi mikro-marketowe stają się kluczowym elementem naszej oferty 14.01.2025 / 12:47

Tomasz Woźniak, CEO Future Mind: Narzędzia cyfrowe wspierające pracowników w codziennych obowiązkach to kopalnia marży dla detalistów 13.01.2025 / 13:48

AI w handlu internetowym. Jak zmieni oblicze biznesu e-commerce? 13.01.2025 / 11:49

Polska firma ochroni Amazon przed oszustami i pomoże dochodzeniach związanych z przekrętami 27.12.2024 / 19:29

Wojciech Krok, Żabka Future: Teza, że quick-commerce umarł, idzie za daleko 23.12.2024 / 13:40

Grzegorz Rogaliński Exorigo-Upos: Kluczowym trendem kształtującym sektor detaliczny w 2025 roku będzie automatyzacja 18.12.2024 / 09:08

Produkt stworzony przy pomocy AI? Konsumenci chcą informacji na opakowaniu 06.12.2024 / 11:48

Cyfrowi asystenci zmieniają pracę w handlu. Aplikacje B2E podbijają retail i gastronomię 25.11.2024 / 09:02

Książulo został ambasadorem Pepsi. To jego pierwsza współpraca z tak dużą marką
Dino z kluczową umową dla przyszłości firmy. Pozwoli ona utrzymać wysokie tempo rozwoju sieci w kolejnych latach
Armagedon w handlu! Zyski sieci dyskontów i supermarketów zmalały o połowę. Spadły też przychody ze sprzedaży [ANALIZA]
Eurocash inwestuje w Delikatesy Centrum. Sieć otrzyma zaawansowane chmurowe narzędzie do zarządzania kategoriami
Spółka franczyzobiorcy sklepów SPAR w Polsce upada. Firma notuje milionowe straty