Szymon Piduch na RFC2021: Supermarket to format przyszłości. W sklepach dominuje dziś "papka produktowa"
- Supermarket to format przyszłości, teraźniejszości i całkiem niedalekiej przeszłości - mówił podczas Retail & FMCG Congress 2021 Szymon Piduch, członek rady nadzorczej Anwim SA (sieć Moya), były prezes Dino Polska. Podkreślił przy tym, że supermarkety muszą być w stanie rywalizować z dyskontami pod względem atrakcyjności cenowej.
Pozostało jeszcze 92% tekstu.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
5 komentarzy
-
17.06.2021
Skoro facet teraz po prawie półtora roku coronki pisze jeszcze, że półki z towarem są puste, klienci nie mogą wejść do sklepu i są zagubieni to nie dziwi, że już nie jest prezesem Dino i znaleźli kogoś kto przypilnuje by te półki nie były puste i klienci nie byli zagubieni ;-) - po prostu chcąc się rozwijać, utrzymać klientów znaleźli kogoś lepszego
-
16.06.2021
Wchodząc do Dino widziałem półki strikte dla "ludzi ze wsi" jak mój przedmówca "podstawowe produkty", ale nigdy w Dino nie widziałem ludzi ze wsi. Tylko ludzi którzy oszczedzają swój czas bo maja po drodze. Ludzie ze wsi, jadą w sobote na wielkie zakupy do miasta w koszyku zostawiajac po 500-600zł. Troche rozjeżdza się ta "wizja". Regionalne produkty albo szybkie żarełko które mógłbym sobie kupić na powrocie do domu, tego chyba mi brak
-
16.06.2021
Wchodząc do Dino widziałem półki strikte dla "ludzi ze wsi" jak mój przedmówca "podstawowe produkty", ale nigdy w Dino nie widziałem ludzi ze wsi. Tylko ludzi którzy oszczedzają swój czas bo maja po drodze. Ludzie ze wsi, jadą w sobote na wielkie zakupy do miasta w koszyku zostawiajac po 500-600zł. Troche rozjeżdza się ta "wizja". Regionalne produkty albo szybkie żarełko które mógłbym sobie kupić na powrocie do domu, tego chyba mi brak
-
16.06.2021
Czyżby Dino dostało zastrzyk informacji, jak ma działać? Chyba byłemu prezesowi nie spodobały się półki w sklepie i stwierdził że po znajomości, trzeba podrzucić info ;) Liczę że w szeregach Dino są takie osoby które myślą chociaz troche podobnie jak on. Będąc konsumentem który ma wybór chętnie zawsze spojrze na coś nowego, choć kiedyś określałem się jako osoba która ptorzebuje "podstawowe produkty". Dziś moje poglądy się zmieniły i chętnie spróbuje czegoś innego :)
-
16.06.2021
Czyżby Dino dostało zastrzyk informacji, jak ma działać? Chyba byłemu prezesowi nie spodobały się półki w sklepie i stwierdził że po znajomości, trzeba podrzucić info ;) Liczę że w szeregach Dino są takie osoby które myślą chociaz troche podobnie jak on. Będąc konsumentem który ma wybór chętnie zawsze spojrze na coś nowego, choć kiedyś określałem się jako osoba która ptorzebuje "podstawowe produkty". Dziś moje poglądy się zmieniły i chętnie spróbuje czegoś innego :)
11