Tajemnica sukcesu sieci Pepco? Operator wdraża nowy koncept handlowy i planuje rozwój kategorii produktowych [WYWIAD]
- Klucz do każdego biznesu to słuchanie klientów i dostarczanie im tego, czego chcą. (…) Obecnie mamy skalę, mamy rozmach i sytuację, która pozwala nam cały czas pracować nad doskonaleniem naszego konceptu wspólnie z naszymi klientami. Każdy z nich znajdzie w tym sklepie coś dla siebie i będzie zadowolony, niezależnie od tego czy chce produktów pierwszej ceny, drugiej ceny, czy wyższej ceny. U nas za określoną cenę dostaną odpowiednią jakość produktu. Dajemy klientowi wybór. Myślę, że dlatego klienci tak bardzo cenią Pepco i chętnie nas odwiedzają – mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Marcin Stańko, dyrektor operacyjny Pepco Europe.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
14